Druckz
Legacy Member
Eindelijk
Ik heb na dagen werken eindelijk al mijn platen overgenomen naar pc tegen 256 kbps.
Nu wil ik deze op mijn ipod uploaden maar ik te weinig plaats.
Weet iemand een simpel tooltje (liefst gratis) om makkelijk bitrates te converten?
Ik heb de tuto's al doorzocht maar ik heb niks gevonden
Ik heb na dagen werken eindelijk al mijn platen overgenomen naar pc tegen 256 kbps.
Nu wil ik deze op mijn ipod uploaden maar ik te weinig plaats.
Weet iemand een simpel tooltje (liefst gratis) om makkelijk bitrates te converten?
Ik heb de tuto's al doorzocht maar ik heb niks gevonden
) kan u nie meteen een programma aanraden, maar googlet er eens op, wie weet komt ge wel iets tegen da relatief lossless uw mp3's kan peelen.