ComputerVISTA
Legacy Member
Progrezz zei:Waarom investeren in condensator microfoons, maar wel een Behringer tafel gebruiken?
Omdat de 414's van mij waren en het mixertje niet ^^ (er was mij degelijk materiaal beloofd, nu neem ik dat met een korrel zout op als men me dat meld
)Ik had op die moment geen keuze, het was dat of niks, maar na 3 akg'tjes bleek het toch niks te zijn





.