Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Progrezz zei:
Waarom investeren in condensator microfoons, maar wel een Behringer tafel gebruiken?

Omdat de 414's van mij waren en het mixertje niet ^^ (er was mij degelijk materiaal beloofd, nu neem ik dat met een korrel zout op als men me dat meld :p)

Ik had op die moment geen keuze, het was dat of niks, maar na 3 akg'tjes bleek het toch niks te zijn :p

Mike_D

Legacy Member
Ik heb hier Behringer controler,s staan werken prima zeker als je ze in mackie mode zet werken ze net als een mackie controler je mist aleen je display.

Het hier eerder gezegt het is maar MIDI wand van de meeste audio zooi van Behringer is gewoon wardeloos ik heb daar zo mijn ervaring mee en die was niet goed.

Progrezz

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Omdat de 414's van mij waren en het mixertje niet ^^ (er was mij degelijk materiaal beloofd, nu neem ik dat met een korrel zout op als men me dat meld :p)

Ik had op die moment geen keuze, het was dat of niks, maar na 3 akg'tjes bleek het toch niks te zijn :p

Wat voor productie was het? Want een c414 kost toch net een beetje meer dan pakweg een sm58. Ik zou zulke supermicrofoontjes (want dat zijn ze wel) niet naar eender waar meeslepen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Progrezz zei:
Wat voor productie was het? Want een c414 kost toch net een beetje meer dan pakweg een sm58. Ik zou zulke supermicrofoontjes (want dat zijn ze wel) niet naar eender waar meeslepen.

Waren wat opnametjes in een vluggertje, niks speciaal maar ik weet dat ik altijd kan rekenen op c414's. Dus ik vraag of er een paneel aanwezig is en wat outboard gear... En jawel hoor er werd me topmateriaal beloofd.

Allez, 'k had er nie verder naar gevraagd tot ik toe kwam en ik half dood viel, die mic's kwamen niet echt tot hun recht op Behringer en consoorten :')

(was voor een vleugel en zang)

Zoals ik al zei: dat was de laatste keer dat ik iemand op z'n woord geloofde, nu heb ik graag een deftige lijst :p

Stimpy

Legacy Member
Mike_D zei:
Ik heb hier een Behringer controler,s staan werken prima zeker als je ze in mackie mode zet werken ze net als een mackie controler je mist aleen je display.

Het hier eerder gezegt het is maar MIDI wand van de meeste audio zooi van Behringer is gewoon wardeloos ik heb daar zo mijn ervaring mee en die was niet goed.

lol sorry met alle goede wil van de wereld maar je post kan ik echt niet serieus nemen :lol:

alleja heel die laatste zin eigelijk :crazy:

chRonzii

Legacy Member
gear : here

Reloop RP-4000 M3D x2
JB Systems MCD200 x2
Pioneer DJM400
Stanton DJPRO2000
Serato Scratch Live

REDNIK

Legacy Member
nog is effe men gear posten.
heb sinds vandaag men jb systems beat 4 mk2 ingeruild voor een Pioneer djm-400!
foto1
foto2

Equino

Legacy Member
Ook nog eens posten :)

Foto's

Laptop staat er niet op. Spec's in m'n signature. Die ene SL1210 zit in een SL1200 case. Reden: lang verhaal.

Equino

Legacy Member
Ja en ja :)

Enkel als ge de 4 druk buttons gebruikt op dat jogwheel heeft het soms de neiging om ook z'n jogwheel 1 naar boven/beneden te laten triggeren. Maar dat is gewoon wat feeling + ge kunt in uw settings (bij traktor toch) die sensitivity aanpassen.

Hetzelfde voor die 4 LED buttons beneden. Die moeten echt volledig ingedrukt worden om te triggeren.

Voor de rest op en top. Zeker in combinatie met traktor. Ik hoef nauwelijks nog aan m'n laptop te komen tijdens het draaien.

dk16

Legacy Member
Men gear ook is beetje geupgraded => jb hq30's vervangen voor 2 Sync xrtm1, geweldige vooruitgang vind ik persoonlijk :D.

Gear nu:

2*sync xtrm1 met ortofon concorde pro S naaldjes
Behringer djx-700
Traktor scratch
Sony MDR-V700DJ headphone
Macbook pro :p
versterker met 2*100Watt speakers

Fotokes volgen nog

Project Zero

Legacy Member
dk16 zei:
Men gear ook is beetje geupgraded => jb hq30's vervangen voor 2 Sync xrtm1, geweldige vooruitgang vind ik persoonlijk :D.

Gear nu:

2*sync xtrm1 met ortofon concorde pro S naaldjes
Behringer djx-700
Traktor scratch
Sony MDR-V700DJ headphone
Macbook pro :p
versterker met 2*100Watt speakers

Fotokes volgen nog

Mooi zo, van die Synqs gaat ge echt nog tevreden zijn. ;)
Juist die Behringer mixer nog vervangen door een mooi speeltje en ge hebt echt een nice setup.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan