tibby
Legacy Member
Yo DJ's / Mixers !
Heb net een voorstel gekregen om een event te organiseren met paar DJ's, liefst Jump- en Hardstyle ..
Ben je DJ met ervaring ?
Je vraagt niet te veel voor 'n avondje te draaien in een trendy club ?
Je wil graag later de kans maken om resident te worden ?
Contacteer me dan asap !
MSN [email protected]
CELLPHONE +32484 80 70 93
Greetz,
tibby [jumpingisnotacrime.be]
Heb net een voorstel gekregen om een event te organiseren met paar DJ's, liefst Jump- en Hardstyle ..
Ben je DJ met ervaring ?
Je vraagt niet te veel voor 'n avondje te draaien in een trendy club ?
Je wil graag later de kans maken om resident te worden ?
Contacteer me dan asap !
MSN [email protected]
CELLPHONE +32484 80 70 93
Greetz,
tibby [jumpingisnotacrime.be]
je bedoelt zeker hotmail?




