Archief - Seeking DJ !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tibby

Legacy Member
Yo DJ's / Mixers !

Heb net een voorstel gekregen om een event te organiseren met paar DJ's, liefst Jump- en Hardstyle ..
Ben je DJ met ervaring ?
Je vraagt niet te veel voor 'n avondje te draaien in een trendy club ?
Je wil graag later de kans maken om resident te worden ?

Contacteer me dan asap !

MSN [email protected]
CELLPHONE +32484 80 70 93

Greetz,

tibby [jumpingisnotacrime.be]

The Entity

Legacy Member
zeer mooi voor de collega dj's hier op't forum

jammer dat ze geen techno dj's zoeken :(

DevilDown

Legacy Member
Idd :( voor de techno dj's ist altijd op de kin kloppen vind ik :)

w00p

Legacy Member
DevilDown zei:
Idd :( voor de techno dj's ist altijd op de kin kloppen vind ik :)
Da is zo als uw stijl wa underground gericht is. En kvind het niet erg.
Kijk maar wat er gebeurd is met jump en elektro bv sinds die zo een hype zijn geworden...

Japser

Legacy Member
en waar is dadde ?
mijn vriendjes hebbe nog gene auto
en ik ook ni :)

NinjaTune

Legacy Member
tibby zei:
Yo DJ's / Mixers !

Heb net een voorstel gekregen om een event te organiseren met paar DJ's, liefst Jump- en Hardstyle ..
Ben je DJ met ervaring ?
Je vraagt niet te veel voor 'n avondje te draaien in een trendy club ?
Je wil graag later de kans maken om resident te worden ?

Contacteer me dan asap !

MSN [email protected]
CELLPHONE +32484 80 70 93

Greetz,

tibby [jumpingisnotacrime.be]


eum WAAR? wat? wanneer?

Dj-Marinus

Legacy Member
Yep het wat hoe waar en wanneer zijn we allemaal wel benieuwd naar :)

NinjaTune

Legacy Member
ja idd ik ben eventueel wel bereid e pumping jumpset te draaien ma als je nie zegt waar en wanneer etc denk ik dat er zich niet veel zullen aanmelden ;p

DjProbe

Legacy Member
jump is echt wel super populair voor de moment :)
clubs rijzen als padestoelen uit de grond :D

Murena

Legacy Member
Wa s da toch met die jump in mijn pubertijd was et hardcore en nu die jump gewoon een afgietsel van die vroegere hardcore, het lijkt wel alsof er alleen nog jump is, niemand heeft nog smaak, kiest nog voor iets anders iedereen volgt de bende, het is een grote rage net als de tamagotschi alleen was die tamagotschi nog leuk aaaargh ik haat jump

srry jump liefhebbers :)
en dan nog eens da dansken erbij ook afgietsel van het 'hakken' en die stommelevenstijl bij da jumpen soms neen dank u wa s 'the Oh' btw een kinderkort en heel marginaal er zijn zooooveeel gekke discotheken en clubs in belgie: culture club, la rocca, versuz, fuse,... maarja

lang leve jump zeker anders hoor ek er nie bij :baard:

NinjaTune

Legacy Member
nooo nie weer e jumpdiscussie. Tis al evenerg lijk de jump op zich ;p

aXl_

Legacy Member
idd. Als je hier op ingaat gaan we weer hopeloos off topic en krijg je na 1 pagina weer duidelijk het onderscheid tussen de anti en de pro jumpers =/

Sabe

Legacy Member
w00p zei:
Da is zo als uw stijl wa underground gericht is. En kvind het niet erg.
Kijk maar wat er gebeurd is met jump en elektro bv sinds die zo een hype zijn geworden...

² that :)
geef mij maar minimal om te draaien xD and please keep that underground :p

XoN`-

Legacy Member
DjProbe zei:
jump is echt wel super populair voor de moment :)
clubs rijzen als padestoelen uit de grond :D


zegt gnoeg over de mentaliteit van de gemiddelde fuifganger


mja hardstyle dno wa mensen dr goe aan vinne mr soit :p my 2 cents off course

sry vr :offtopic:

aXl_

Legacy Member
XoN`- zei:
zegt gnoeg over de mentaliteit van de gemiddelde fuifganger


mja hardstyle dno wa mensen dr goe aan vinne mr soit :p my 2 cents off course

sry vr :offtopic:

hardstyle is GEEN jump :doh: :doh: :doh:

hardstyle clubs zijn er in Be niet bepaald goed vertegenwoordigd.

maar we gaan idd off topic :p

Flipkikker

Legacy Member
ik ben mogelijk geïnteresseerd, als je verdere gegevens wilt verstrekken (maar niet publiek op dit forum), dan pm je me maar... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan