onsmozes
Legacy Member
duur: 2:10
gemaakt met: 1* akoestische gitaar, garageband, m-audio keyboard (zoals anders dus
)
drum dezemaal niet drumloop, maar met de vingers en het keyboardje (kent iemand dat filmpje van die japanner met het creative keyboard? zoiets ja
)
ik was nogal begaaid en dat zul je wel merken
hier en daar een valse noot en abrupt einde (gewoon gestopt eigenlijk, tging me niet meer af), al vind ik zelf dat er een aantal bruikbare ideeën in zitten.
link: http://rapidshare.de/files/12728011/thursdaynight.mp3.html
gemaakt met: 1* akoestische gitaar, garageband, m-audio keyboard (zoals anders dus
)drum dezemaal niet drumloop, maar met de vingers en het keyboardje (kent iemand dat filmpje van die japanner met het creative keyboard? zoiets ja
)ik was nogal begaaid en dat zul je wel merken

hier en daar een valse noot en abrupt einde (gewoon gestopt eigenlijk, tging me niet meer af), al vind ik zelf dat er een aantal bruikbare ideeën in zitten.
link: http://rapidshare.de/files/12728011/thursdaynight.mp3.html
