Archief - Rock Gods Poster

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Audiosleef

Legacy Member
Gegroet,

Ik heb nu al enkele jaren de volgende poster in mijn kamer hangen

http://imagecache2.allposters.com/images/PF/PF_919500.jpg

Maar nu weet ik nog steeds enkele namen niet:

- De man links van Billy Joe Armstrong
- De man rechts van Fred Durst
- De man onder Courtney Love

Ik ben er zeker van dat hier wel iemand zal zijn dat ze wel kent :)

Kid_C

Legacy Member
Reznor en Rollins idd, die 3e heb ik eigenlijk geen idee van. :/

Bart Religion

Legacy Member
Henry Rollins, dude!

Nog de grootste heerser op die affiche. (Na Ozzy natuurlijk)

Direct Black Flag en Rollins Band gaan checken gek!

FatFish

Legacy Member
ik zie een thread Rock Gods! en ik lees namen als Fred Durst en Courtney Love.
Jezus fucking Christus.

BongZrGooD

Legacy Member
FatFish zei:
ik zie een thread Rock Gods! en ik lees namen als Fred Durst en Courtney Love.
Jezus fucking Christus.

Was ook mijn gedacht, heb wijselijk gezwegen. Zeker met threads zoals de classic rock thread met Bob Marley erin...

Groetjes,
BongZ

Progrezz

Legacy Member
Ben ik dan de enige dat Henry Rollins totaal niet kan uitstaan? Staat al een tijdje op mijn hitlist samen met Akon :D

eXoz

Legacy Member
Die kerel van Greenday is da dien rechtsboven? Kdenk dat Eddie Vedder is ernaast. Ie heeft ook wa mee van Bruce Springsteen vinnek.

Recipe4hate

Legacy Member
Progrezz zei:
Ben ik dan de enige dat Henry Rollins totaal niet kan uitstaan? Staat al een tijdje op mijn hitlist samen met Akon :D

Ja! Die man is geniaal.

Progrezz

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ja! Die man is geniaal.

Zijn humor trekt op niets, zijn muziek trekt op niets en zijn manier van omgaan vind ik ook niet echt geweldig. Het is gewoon zo een arrogante eikel dat zijn mening verkondigd als een soort van 2de Hitler, doet steeds alsof hij DE man is en alles het beste doet. Maar ik wacht al lang op iets goeds dat van hem komt.

Maar goed, voor de rest staat er ook niet veel geweldigs op die poster. Of sinds wanneer is Marlyn Manson een rock god? Eerder koningin van het travestietenbal...

Hellcats

Legacy Member
Axl rose linksboven en ik gok iggy pop eronder.
Links van kurt cobain(rockgod mijn gat)is james hetfield van metallica denk ik

Bart Religion

Legacy Member
Progrezz zei:
Zijn humor trekt op niets, zijn muziek trekt op niets en zijn manier van omgaan vind ik ook niet echt geweldig. Het is gewoon zo een arrogante eikel dat zijn mening verkondigd als een soort van 2de Hitler, doet steeds alsof hij DE man is en alles het beste doet. Maar ik wacht al lang op iets goeds dat van hem komt.

.

:ironic:

Recipe4hate

Legacy Member
Progrezz zei:
Zijn humor trekt op niets, zijn muziek trekt op niets en zijn manier van omgaan vind ik ook niet echt geweldig. Het is gewoon zo een arrogante eikel dat zijn mening verkondigd als een soort van 2de Hitler, doet steeds alsof hij DE man is en alles het beste doet. Maar ik wacht al lang op iets goeds dat van hem komt.

Maar goed, voor de rest staat er ook niet veel geweldigs op die poster. Of sinds wanneer is Marlyn Manson een rock god? Eerder koningin van het travestietenbal...

Seriously...wut? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan