TnG-
Legacy Member
aight, kdenk/hoop dat het hier thuis hoort (tis geen reclame hoor, eerder een oproep
)
Wie naar jimTV kijkt moet dit blijven doen, wie het niet doet, doe het voor 1 keer wel want Coone - Infected, aka Reverze anthem heeft sinds een dikke week een videoclip die sinds gistere nacht (naart schijnt) voor het eerst op TV getoond is.
((Wie vorige week in complex was heeft misschien al de eerste versie gezien (ergens rond 3u op de schermen).))
Nu, ik weet niet of het al kan, maar het zou wel cool zijn (niet enkel voor reverze/coone, ook voor de maker) als er wat gestemd wordt op de clip om hem een mooie plek in de top 40 te bezorgen
(het is eens wat anders dan 50 y'all)
Wie echter geen zin heeft om 24/7 naar jim te kijken en de clip toch wil zien; hij is te dll op www.SafetyFirstEntertainment.be (onderaan de laatste "Reverze IV")
(ook op darcon & complex site wss, maar ga toch maar naar de site van de maker zelf

)
STEMMEN OP DIE HANDEL
:dance: :dance: :dance:
grtz SafetyFirst_E.
(voor wie het nog niet wist & mss geinteresseerd is; SFE zorgt elke week voor de visuals in Complex & Intros van DJ's zijn ook gemaakt door bovengenoemde (reclame
()
)Wie naar jimTV kijkt moet dit blijven doen, wie het niet doet, doe het voor 1 keer wel want Coone - Infected, aka Reverze anthem heeft sinds een dikke week een videoclip die sinds gistere nacht (naart schijnt) voor het eerst op TV getoond is.
((Wie vorige week in complex was heeft misschien al de eerste versie gezien (ergens rond 3u op de schermen).))
Nu, ik weet niet of het al kan, maar het zou wel cool zijn (niet enkel voor reverze/coone, ook voor de maker) als er wat gestemd wordt op de clip om hem een mooie plek in de top 40 te bezorgen
(het is eens wat anders dan 50 y'all)Wie echter geen zin heeft om 24/7 naar jim te kijken en de clip toch wil zien; hij is te dll op www.SafetyFirstEntertainment.be (onderaan de laatste "Reverze IV")
(ook op darcon & complex site wss, maar ga toch maar naar de site van de maker zelf


)STEMMEN OP DIE HANDEL
:dance: :dance: :dance:
grtz SafetyFirst_E.
(voor wie het nog niet wist & mss geinteresseerd is; SFE zorgt elke week voor de visuals in Complex & Intros van DJ's zijn ook gemaakt door bovengenoemde (reclame
()



