ewel kdacht ook dat da was, want het trekt er ook gemaaaaan hard op, ma toch hoork een verschil

alvast merci...
ok tis da toch wel!!!! merci

had het vergeleke me een mix versie en jah idd het trok er op

totdak de gewone versie beluisterde

en dan was just hetzelfde

merci e moatje!