Archief - request: intro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

verzetstrijder6

Legacy Member
hallo iedereen,
ik draai nu al enige tijd maar ik heb niet echt zo een bepaald lieke ofzo waarmee mijn set begint...
Nu mijn vraag, kan er iemand nen intro maken voor mij, waardak altijd mijn setjes mee kan beginnen.. da oogt ok al wa professioneler he..
zelf bennek ni zo technisch aangelegd om zoiets te maken daarom vrageket dus aan jullie...

alvast bedankt..

dj geronimus

The Entity

Legacy Member
intro?

normaal gewoon overnemen, desnoods de vorige zijn plaat laten stilvallen en dan die van u er ingooien ofzo

of ge kunt doen zoals stanny franssen op ILT een paar jaar geleden: intro van star wars, of zoals in the zoo: moby - thousand met echo op

verzetstrijder6

Legacy Member
ja hebbek al ma da begint afgezaagt te worden... kheb liever iets waarda ze mijne naam in zegge ofzo...

teknite

Legacy Member
intro's zijn passé vriend...

Betwijfel of ze ooit 'in' geweest zijn? :unsure:

PapaGanz

Legacy Member
Ik zou het maar belachelijk vinden moest ik op zo'n fuif zo'n lage stem de dj horen introduceren hoor :rofl:.

breez

Legacy Member
bwa een goeie intro is wel vet soms hoor, ge weet dan wanneer der een andere dj begint te draaien

het publiek zit namelijk nie constant de dj's aan te gapen 8-)

NinjaTune

Legacy Member
ne intro met je naam in vink vrijwel stom (tenzij op evenementen als reverze etc is da wel kewl) ne gewone 'muzikale' intro is wel cava a la carmina burana etc. Ik gebruik meestal ook wel e vaste plaat als intro.

.eX3

Legacy Member
men eerste keer op t-spirit ben ik begonnen met de samsonrock, HI LA RISCH

DJ BUZZE retro

Legacy Member
The Entity zei:
intro?

normaal gewoon overnemen, desnoods de vorige zijn plaat laten stilvallen en dan die van u er ingooien ofzo

of ge kunt doen zoals stanny franssen op ILT een paar jaar geleden: intro van star wars, of zoals in the zoo: moby - thousand met echo op

hebt gij het over zo groot tromgeroffel en heel traag wordt da die darth vader melodie? manman toen ik dat jaren geleden op c-dance hoorde tijdens een setje van marcky ben ik furieuze zoektocht begonnen, sinds een jaar heb ik hem eindelijk in m'n bezit, die plaat... intro om kiekenvel van te krijgen ! zonder stemmen, maar echt gelijkwaardig aan een a capella van bv phantasia. Ik gebruik dat nogal eens om te starten als ik draai... echt bangelijk om in de sfeer te komen

Skullbasher_31

Legacy Member
Kraftwerk - Musique Non Stop

zalige intro en toepasselijk nummer om uwen set mee te beginnen

Blezz

Legacy Member
Ik ben toch fervente voorstander van ne intro (ja, ik wil me onderscheiden van de vorige DJ)

'k heb al wel es iet gefixt met m'n naam in, maar da gebruik ik niemeer veel. Eerste semester (dus eind 2005) was m'n vaste introke eerst zo'n "dom" oud rock'n roll tunetje (Limbo Rock), om zo het volk te doen opkijken van "wtf is da nu weer" (aandacht trekken, weetjewel) en daarna Soulwax met NY Lipps, en toen zat de sfeer ter direct in

Als ik met ne kameraad samen draai dan is ons introke ne white label van mylo vs tagteam (Whoop there it isssss) --> met 2 draaien, Tag Team, got it :)

'k vind meestal wel iets om de aandacht te trekken. O fortuna vind'k afgezaagd en doe'k nie

@ topicstarter: probeer toch zelf iets te vinden ipv iets te laten vinden, want zo'n introke is iets persoonlijk vind'k

Xavez

Legacy Member
.eX3 zei:
of viframa - cristalle
²

Uit mn tranceperiode moet ik zeggen dat viframa - cristalle (de remix met de intro aan) en WoW - Killa echt mn favoriete intro's waren

btw: als je het niet zelf kan maken, doe het dan liever niet. Je moet niet stoer willen doen met andermans werk - das dan wel mijn visie natuurlijk :)

jeroentjeuh_666

Legacy Member
mja allemaal goed en wel maar ik kan ni direct op een jumpplaat komen die een bangelijke intro heeft... (draai voornamelijk jump)

Blezz

Legacy Member
"Boys girls the Kings are here....."
"XTC, it really gets me going, ..."

of draait ne a capella in't begin, past ook goe bij jump. Ter zijn echt platen genoeg met ne fatsoenlijke intro (bv die Ghost remix van Jeff Mills z'n Quo Vadis ofzoiets, hoe heet die plaat waarin hij opent op Qbase?). Soit, the point is dat ge ff moet zoeken en ge vindt wel iets, ik ken niezoveel van jump ma wie zoekt die vindt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan