128MB
Legacy Member
Vandaag op stu bru nog een zalig 'oud' liedje gehoord.
Geen idee hoe de tekst gaat maar het wordt gezongen door een *******
, enige wat ik versta is:
Remember me, and the woooorld .....
Er zit wel een grappig stukje in wat ik altijd gans meedoe, da gaat van:
ding dinge ding ding ding ding ding dinge ding dinge ding ding ding, diiiing dinge ding di di di ding dinge ding dinge ding ding dinge
begrijpt iemand me? xD kvind da echt zo'n grappig nummer
Geen idee hoe de tekst gaat maar het wordt gezongen door een *******
, enige wat ik versta is:Remember me, and the woooorld .....
Er zit wel een grappig stukje in wat ik altijd gans meedoe, da gaat van:
ding dinge ding ding ding ding ding dinge ding dinge ding ding ding, diiiing dinge ding di di di ding dinge ding dinge ding ding dinge
begrijpt iemand me? xD kvind da echt zo'n grappig nummer
