Bosvos
Legacy Member
Ik merk op dat velen in het Now Playingtopic regelmatig zeggen dat ze een bepaald liedje luisteren voor de relaxe of zomerse sfeer...
Maar ik ben weer zo'n tegendraadse mens... Geef eens uw favoriet slecht weer-nummer.
Voor mij is dat momenteel YouTube - The Doors - Riders on the storm
Maar ik ben weer zo'n tegendraadse mens... Geef eens uw favoriet slecht weer-nummer.
Voor mij is dat momenteel YouTube - The Doors - Riders on the storm



