Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt, maar ik ga hem wel kopenvloet zei:jullie hebben het wsl op stubru beluisterd?
als het uitkomt gaanek het mij zeker aanschaffen.

volgende week woensdag.Thin Liz zei:Gimme Gimme!!Wanneer ligt ie in de winkels?


)nee, heb em ook daar gehaald (wel om 1 of ander reden midner betaald als de getoonde prijs daar).Thin Liz zei:Ben in Free Record Shop geweest...Mss geven ze daar alleen die bonus cd mee?
.Kakarot zei:ben blij da ze terug zijn
killgore zei:nee, heb em ook daar gehaald (wel om 1 of ander reden midner betaald als de getoonde prijs daar).
Wel erg: al staan wachten voor winkel opengaat, binnengaan en die cd nie vinden, ze hadden hem nog nie eens in rekken kunnen leggen.
De funk liedjes zijn goed, echt goed.
de melige liedjes zijn er soms te veel aan (enkele wel goed en passend) en ik mis toch een beetje het rockerige/punk/hyperactieve van californication/btw, 1 of 2 van dergelijke liedjes mochten er zeker en vast inzitten.
Goed album, geen topper imho.
Ze zullen zelf niet weten wat ze willen zeker. Nuja voor vijf euro meer heb ik toch maar mooi een cd'tje met hun beste nummers. De meeste van die nummers heb ik nu al drie keer: album, greatest hits en deze gratis verzamelcd 