Archief - Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kakarot

Legacy Member
Zalig album, ben blij da ze terug zijn, Kiedis en co! Lievelings nummers zijn opt dees moment: Dani California, Tell Me Baby, Snow (Hey Oh), Stadium Arcadium!

Zeker kopen als ge een fan zijt van de Peppers!

kakature

Legacy Member
Ja, er zitten inderdaad goeie nummers tussen. Ik heb er niet veel aan op te merken eigenlijk!

vloet

Legacy Member
jullie hebben het wsl op stubru beluisterd?

als het uitkomt gaanek het mij zeker aanschaffen.

tgc_9012

Legacy Member
Hetgeen dat ik tot nu toe al belsuiterd heb klinkt wel goed :) Wel iets zachter dan we gewend zijn.

zweebee

Legacy Member
amai ik sta vrijdag aan de poorten van de fnac :D
heb nog niets anders beluisterd dan Dani California, maar als alles is zoals deze single dan wordt da hun beste plaat (zal moeilijk zijn maar kom :))

kvind da de single terug wa harder is na by the way (doet me soms denken aan one hot minute, al is er geen navarro-sound die daar wel overduidelijk was), tekst is weer crap as usual maar de feel zit heerlijk. Vooral de inbreng van frusciante (2e helft van laatste refrein met "gewoven" gitaar met transistorsound en dan de solo natuurlijk, bangelijk)

.bal

Legacy Member
Cd is dik in orde, maar de algemene sound dreigt wat naar de melige kant over te hellen vind ik. Nuja, ze worden ook al een jaartje ouder :).

Anoniem07

Legacy Member
Een groep mag neit teveel bijhetzefde blijven,ookzeer moeilijkaangezien dat je in je stijl altijd groeit.

skampy

Legacy Member
de echte fans moeten donderdagnacht (0u) aan een BILBO store staan. Dan wordt de plaat exclusief verkocht.

Thin Liz

Legacy Member
Heb hem nu een paar uur in m'n handen: Zalige 2 cdtjes, its them! :) Ze hebben weinig of geen van hun 'flair' verloren.

Je krijgt er zelfs een bonus cd bij van hun grootste hits!!! (stuk of 12 hits)

zweebee

Legacy Member
bij de fnac hebbe ze precies gene bonus cd gegeven, afrippers

ben aant luistere en tklinkt veel beter dan by the way

Thin Liz

Legacy Member
Ben in Free Record Shop geweest... :) Mss geven ze daar alleen die bonus cd mee?

killgore

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ben in Free Record Shop geweest... :) Mss geven ze daar alleen die bonus cd mee?
nee, heb em ook daar gehaald (wel om 1 of ander reden midner betaald als de getoonde prijs daar).

Wel erg: al staan wachten voor winkel opengaat, binnengaan en die cd nie vinden, ze hadden hem nog nie eens in rekken kunnen leggen :D.

De funk liedjes zijn goed, echt goed.
de melige liedjes zijn er soms te veel aan (enkele wel goed en passend) en ik mis toch een beetje het rockerige/punk/hyperactieve van californication/btw, 1 of 2 van dergelijke liedjes mochten er zeker en vast inzitten.

Goed album, geen topper imho.

Neuskeutel

Legacy Member
killgore zei:
nee, heb em ook daar gehaald (wel om 1 of ander reden midner betaald als de getoonde prijs daar).

Wel erg: al staan wachten voor winkel opengaat, binnengaan en die cd nie vinden, ze hadden hem nog nie eens in rekken kunnen leggen :D.

De funk liedjes zijn goed, echt goed.
de melige liedjes zijn er soms te veel aan (enkele wel goed en passend) en ik mis toch een beetje het rockerige/punk/hyperactieve van californication/btw, 1 of 2 van dergelijke liedjes mochten er zeker en vast inzitten.

Goed album, geen topper imho.

Ik zie dat ge van Aalst zijt. Ik heb de mijne ook gaan halen in de free record shop in Aalst en ik heb er wel zo'n verzamelcd bijgekregen. Maar kheb ook wel meer betaald: 25€ ipv 20€ zoals het buiten aangegeven staat:s Ze zullen zelf niet weten wat ze willen zeker. Nuja voor vijf euro meer heb ik toch maar mooi een cd'tje met hun beste nummers. De meeste van die nummers heb ik nu al drie keer: album, greatest hits en deze gratis verzamelcd :music:

vloet

Legacy Member
khebbem gaan hale in mediamarkt voor 16,90 €.
In de free record shop kommek bijna nimer binne, aangezien ze daar altijd veel meer vrage:sop:

Vinnet zalige cd, vooral de funky liedjes.
De tragere liedjes storen mij nooit.
solo's vinnek ok goe, niet te ingewikkelt meestal, gwn goeie solo's.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik zal hem morgen waarschijnlijk ook wel gaan halen, was normaal al eerder gegaan, maar ik zat in duitsland...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan