Dolf de Wolf
Legacy Member
Goede middag,
ik zou graag met iemand anders een zijprojectje opstarten waarbij we gebruik zouden maken van elektronische drum (Roland td-4k)
bass-gitaar, midi-controller, en wat keys...
Nu is mijn vraag: is er een mogelijkheid om die elektronische drum via midi aan te sluiten op pc en zo op te nemen en eventueel te loopen?
Zelfde geldt voor de bass en de keys...
Zoja, welke opname programma's kan je daarvoor gebruiken (mag niet te duur zijn)
Alvast bedankt,
Dolf
ik zou graag met iemand anders een zijprojectje opstarten waarbij we gebruik zouden maken van elektronische drum (Roland td-4k)
bass-gitaar, midi-controller, en wat keys...
Nu is mijn vraag: is er een mogelijkheid om die elektronische drum via midi aan te sluiten op pc en zo op te nemen en eventueel te loopen?
Zelfde geldt voor de bass en de keys...
Zoja, welke opname programma's kan je daarvoor gebruiken (mag niet te duur zijn)
Alvast bedankt,
Dolf