Waarom?
En wat bedoel je met repress?
normaal is een volwaardige repress gewoon een volledig nieuwe release (kijk maar naar de 10 yr the bells vinyl).
Of bedoel je gewoon dat het pressen van zoveel exemplaren niet voldoende leek naar de populariteit van de plaat en dat er verder wordt gepresst?