Archief - rammstein 10/12/2009 sportpaleis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De SkeEvN

Legacy Member
Dit concert raakte op amper 40 minuten uitverkocht.
Wie naast kaarten greep, kan zijn naam laten noteren op een wachtlijst.

Hier kommt die Sonne! Rammstein kondigt een nieuw album én een tournee aan! Goed drie jaar is het heel stil geweest maar de Duitsers zijn er nu weer helemaal klaar voor. Rammstein is nog steeds de beste shockrock met een knipoog. Hun shows zijn keer op keer extravagant: rook, vlammenwerpers, pluimen, tonnen make-up, humor en… niet onbelangrijk, gedragen door zeer straffe songs. Een instituut! Afspraak in het Sportpaleis, voor hun eerste concert hier sinds Rock Werchter 2005, op donderdag 10 december.

demon326

Legacy Member
TmagusJr zei:
ik sta op de wachtlijst juuuij :(

Ge zijt niet de enige :), maar ik heb geen hoop meer op die wachtrij gezien alle betaling termijnen al afgelopen zijn. Ik vind gewoon dat men een extra concert moet inlassen en eerst de mensen op de wachtrij voorrang geven op de eerder bestelde tickets:unsure:

TmagusJr

Legacy Member
dat zou idd een mooie oplossing zijn
maar hebben een redelijk druk tour schema volgens hun site nog
dusja het zal afwachten worden
maar dat ze eerst eens beginnen met die kerels op ebay enzo hun kaarten terug te nemen ofzo, het is zo goed als schandalig dat die kerels dan wel aan tickets raken

mvg tmagusjr

Stijn89

Legacy Member
kan van een kennis 2 tickets overkopen, gewoon aan aankoopprijs.
Geraak ik met die tickets gewoon binnen?

Schummi88

Legacy Member
Godverdomme eh, is de vermoedelijke eindtijd 23u10. Ik geraak nog thuis maar mijn maat heeft zijn trein te halen naar Leuven (23u15). Missen we het einde van het concert :sad:!

ebuzola

Legacy Member
Schummi88 zei:
Godverdomme eh, is de vermoedelijke eindtijd 23u10. Ik geraak nog thuis maar mijn maat heeft zijn trein te halen naar Leuven (23u15). Missen we het einde van het concert :sad:!

Neem maar +/- 30 min bij voor aanschuiven naar buiten en tram enzo ;)

Lobmans

Legacy Member
ebuzola zei:
Neem maar +/- 30 min bij voor aanschuiven naar buiten en tram enzo ;)

Idd, reken er maar op dat je minstens drie kwartier van het concert zult missen als je nog op tijd aan het station zult zijn..

Conclussie: Alternatieven voor de trein zoeken indien je nog eens naar het Sportpaleis gaat :)

ebuzola

Legacy Member
Rammstein was eeeeeecht af !!!!Wat een show en publiek was ook megazalig, wat een sfeer.

Crunchy

Legacy Member
ebuzola zei:
Rammstein was eeeeeecht af !!!!Wat een show en publiek was ook megazalig, wat een sfeer.


Idd,met zijn kanon in zijn hand,komt hij door het hele land!:bow:
Was een spectaculaire show.Enige minpunt,voor mij persoonlijk,waren de zitplaatsen.Ik had namelijk zitplaatsen,en die waren met uitzicht op de zijkant van het podium.Dat vond ik echt schandalig dat ze zo een plaatsen durven verkopen aan 54€.
Maar de show krijgt toch een :niceone:

Rivfader

Legacy Member
Goeie show gisteren. Was er pas om half 6 en ben er nog in geslaagd om op de 5e rij te geraken. Weisses Fleisch was voor mij het hoogtepunt omdat ik dat liedje helemaal niet had verwacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan