Archief - Q-Base 2009 | 12 september 2009 | Weeze (Duitsland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
The upcoming edition of Q-BASE will close the festival season for the sixth time. On September 12th, thousands of dance lovers from all over Europe will visit the former RAF base for one of the highlights of this summer. Bunkers, shelters, hangars and air strips will reveal the mysterious history of the deserted military air base in Weeze (Germany). However, once a year this former army base is packed with loud music, along with a smiling and dancing crowd.

Q-BASE is the last opportunity of the year to enjoy the festival feeling. Partying in the open, chilling surrounded by trees and going crazy in the bunkers. From 5PM till 7AM we will; ‘Fight for your right to party!’.

You will find the entire program, map, photos, movies and more on the Q-BASE website: Q-BASE


Datum: Zaterdag 12 september 2009
Locatie: Airport Weeze
Tijd: 17:00 - 07:00
Prijs: 46,00 EUR
Kaarten: Ticketonline.nl, FRS, Event Travel, BassTickets, CTS Eventim, Feierreisen & Hardmusic-Community, Trip&Teuf, Promo Sprint



Area 1: Powerplant
Hosted By: MC Ruffian

Part 1: Hardstyle
Luna
Isaac
Pavo
Dana

Part 2: Hardstyle
Zany
The Prophet
B-Front
Zatox


Area 2: Control Towers
Hosted by: MC DV8

Part 1: Harder Styles
D-Block & S-Te-Fan
Ruthless
Noisecontrollers
Brennan Heart

Part 2: Harder Styles
Tatanka
Italian Invasion (with Stephania, Tuneboy, Ivan Carsten)
Deepack
Neophyte Record Allstars


Area 3: The Lab
Hosted By: MC Da Syndrome / V

Part 1: Hardstyle
The Prophet
A-Lusion
Scope Dj
Alpha2
Clive King
Headhunterz presenting Gostosa
Frontliner

Part 2: Hardstyle
The Pitcher
Alphaverb
Dailucia
Ran-D
Beat Providers
Adaro
Bass Modulators


Area 4: Quarantine Zone
Hosted By: MC Justice

Part 1: Early Hardcore
Leviathan
Stanton
Bass-D
Jappo
Gizmo

Part 2: Hardcore
Noize Suppressor
Amnesys
Mad Dog
Evil Activities vs. Tha Playah
Noize Suppressor Mess Up


Area 5: Communications
Hosted By: Bullshit

Part 1: Techno
Patrick DPS Live
Oliver Kucera Live
Mo Franco
Patrick DPS & Oliver Kucera Live

Part 2: Techno
3headzahead
Paul Langley
Frank Kvitta
Boris S


Area 6: Navigation

Part 1: Harddance/Hardtrance
Fausto's Crossover

Chris Cortez
Organ Donors
Louk
Tommy Pulse
Ricky Raw
Fausto
XSIF Jokers
Wragg & Log: One
Omeo
Audio psycho's Dex & FX
Artento Divini
Thilo & Evanti

Part 2: Belgian Beats & French Tek
Hosted By: Dirty Workz

Ruthless
Demoniak
Coone
Transfarmers
Fenix
Psyko Punkz
Deepack


Area 7: Security Center

Part 1: Hardcore & Industrial
Hosted by: Club R_aw

Peaky Pounder
Rude Awakening
N-Vitral
Hilarious
Sandy Warez
Jamie Ball

Part 2: Industrial
Industrial Strength
Broken Rules
Richie Gee
X-Tension Live
Unexist
Stormtrooper
Lenny Dee
Satronica
ISR Tag Team


Area 8: Storage Unit
Hosted By: Triple Vision

Part 1: DnB
Blue Came & Jambossa
Harsh & Pamb
Dreazz & Benno Syndrome
Nicon & Spellshock

Part 2: Hard techno
Lukas & Fernanda Martins
Mike Drama
Sorce & Formula G
Hardtrax & Jackhamma
Lexis
Dj Bold


Area 9: Freestyle
Hosted by: Chuckie
Rehab
Carita
Afrojac


Net zoals vorig jaar aanwezig :D!

GAMERdude

Legacy Member
'k ga dit jaar ook !

kijk er zooo hard naar uit!

vorig jaar decibel gedaan, maar dit is nog een trapje hoger :D

Thierrichi

Legacy Member
Ben er twee jaar geleden ook geweest en vond het één van de zaligste feestjes ever. Toen begon het wel een pak vroeger en stopte het later.

Zeker een aanrader, maar 'kzal dit jaar ni veel volk mee krijgen denk ik, aangezien Laundry Day op dezelfde dag valt.

Trancerke

Legacy Member
zeker aanwezig voor de 2de x.

laundry day is een week daarvoor ;)

1 van de beste feesjes die ik ooit heb gedaan

Vochtig

Legacy Member
Zeker aanwezig, heb ik nog Qontinent, Decibel en Qbase in het vooruitzicht ^^ _0_

Vix

Legacy Member
Vind het eigenlijk wel een vreemde line up tegenover vorig jaar. Veel meer nieuwe namen, maar natuurlijk sta ik daar helemaal voor open! :P

bitsarecool

Legacy Member
Hoe geraken jullie eigenlijk allemaal daar? Wij zoeken nog een soort van partybus ofzo maar in België vind je er niet echt, kheb één van kknts gezien maar dat is 50 euro voor heen en terug en das best wel veel :sad:
Als iemand nog ideeën heeft die goed te doen zijn?

cobrakai

Legacy Member
bitsarecool zei:
Hoe geraken jullie eigenlijk allemaal daar? Wij zoeken nog een soort van partybus ofzo maar in België vind je er niet echt, kheb één van kknts gezien maar dat is 50 euro voor heen en terug en das best wel veel :sad:
Als iemand nog ideeën heeft die goed te doen zijn?


Is dan ook een limo - bus

Schummi88

Legacy Member
bitsarecool zei:
Hoe geraken jullie eigenlijk allemaal daar? Wij zoeken nog een soort van partybus ofzo maar in België vind je er niet echt, kheb één van kknts gezien maar dat is 50 euro voor heen en terug en das best wel veel :sad:
Als iemand nog ideeën heeft die goed te doen zijn?

Vanuit Turnhout vertrekt er een bus, wij gaan daar met mee maar ik dacht dat die al vol zat. We vertrekken wel pas rond 19u maar het kost ons dan ook maar 25 euro voor de bus.

virtualdude

Legacy Member
Area 1 en 3 interesseren met het meest. maarja gezien in m'n kennisgroep niet echt hardstyle minded is zal ik het moeten skippen.

Was gisteren even afgezakt naar Puyenbroeck en moet zeggen zag er wel een leuk feestje uit The Qontinent.

Tommyknockerken

Legacy Member
Q-base is inderdaad altijd lekker :p
uiteraard ben ik weer van de partij, met mijn kknts bende :p

Maar om een of andere reden beschouw ik Q-base niet als een outdoor festival, terwijl het dat wel is. De locatie is zodanig uniek dat ik het meer beschouwd als een groot normaal indoor feest ... maar dan buiten :p hehehe

de line-up is inderdaad volledig anders dan vorig jaar ... zo hoort dat ook. Q-base host steeds area's en labels, dus elk jaar mag het wel eens iets anders zijn denk ik dan zo.

Dit jaar eindelijk es een volledige dikke industrial area :p ... ikke met dat al ferm content al de rest is bijkomstig :-)

PoMpElSiEn

Legacy Member
vin het echt nen TOPlineup ni normaal :D
wij gon wrs terug met de otto en dan na het festival ff snel tentje in de boskes dare
en tege de middag terug vertrekken

Tommyknockerken

Legacy Member
gij gierigen aap jong :p
ik zit al elk jaar op nen camping voor 5 euro de man ... legaal
als ge daar random een tentje in de bossen zet gaje snel de duitse flikken aan u been hebben ze :-) tis een privaat domein ... dus niet legaal :p

Tommyknockerken

Legacy Member
nee nie bepaald :p gij kent de duitse flikken duidelijk nog nie goed lol
daar zijn de boetes altijd ferm hoog en kunt ge nie betalen vliegde daar voor een paar uur in den bak

ik had met den otto al controle op die rind nog Q-base net VOOR het festival al begonnen was. Jonges toch. Uitstappen en den otto geinspecteerd, mee lampkes in ons ogen schijnen en alla papieren en id's HEEL aandachtig bezien;

Pff kvoelde mij precies een crimineel jong :p

PoMpElSiEn

Legacy Member
wij hadde da me nature one :)

ma al ons grief in de camionette dus echt ne legen otto :)
die snapte er niks van :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan