E-Lektric
Legacy Member
yo,
ik ben al eventjes aan het 'dj'en' en eigenlijk zou ik mij ook willen bezig houden met het producen van plaatjes
maar ik weet eigenlijk met welke (gratische) programma's dit het beste gaat. het enigste dat ik ken is fruity loops maar als ik da open dan is da net chinees voor mij. Moet ik mij hier toch in verdiepen of heeft er iemand een ander ideetje
grtz e-lektric
ik ben al eventjes aan het 'dj'en' en eigenlijk zou ik mij ook willen bezig houden met het producen van plaatjes

maar ik weet eigenlijk met welke (gratische) programma's dit het beste gaat. het enigste dat ik ken is fruity loops maar als ik da open dan is da net chinees voor mij. Moet ik mij hier toch in verdiepen of heeft er iemand een ander ideetje
grtz e-lektric
en kunde daar al fatsoenlijke platen mee maken? 