Sabe
Legacy Member
Wilde ik net beginnen met draaien had ik het volgend probleem:
Linker naald gaf enkel aan rechterkant geluid.
beetje nat aan gedaan ( helpt altijd wel, die ik normaal nooit; maar kreeg niets van geluid >_< ), werkte niet.
eens uit de toonarm halen er terug in enzo.
keek ik uiteindelijk eens in de toonarm en vergelijkte ik hem met de andere ... nu zit 1 van de 4 contactpinnetjes dieper dan de andere 3 ...
wat nu gedaan ?
je kan dat stuk waar de naald in moet niet opendoen ?
mss stukje aan de naaldpin achteraan bijsolderen ?
help
Linker naald gaf enkel aan rechterkant geluid.
beetje nat aan gedaan ( helpt altijd wel, die ik normaal nooit; maar kreeg niets van geluid >_< ), werkte niet.
eens uit de toonarm halen er terug in enzo.
keek ik uiteindelijk eens in de toonarm en vergelijkte ik hem met de andere ... nu zit 1 van de 4 contactpinnetjes dieper dan de andere 3 ...
wat nu gedaan ?

je kan dat stuk waar de naald in moet niet opendoen ?
mss stukje aan de naaldpin achteraan bijsolderen ?
help

)

ad: