Archief - [price-contest] Reloop RMX-40 DSP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Addow

Legacy Member
Haaj,


Om meteen met de deur in huis te vallen...
Ik ga mij een nieuw mengpaneel aanschaffen een van de volgende dagen, eentje waar ik al lang naar uitkeek, aangezien ik toch wel uitgekeken ben op de 6 schuiven van m'n Beat 6...

It's time for some renewal!

En in tegenstelling tot sommigen heb ik al heel wat onderzoek verricht, en staat m'n besluit quasi vast op de Reloop RMX-40 DSP, door onder andere zijn look, zijn reputatie en de talloze excellente reviews op het net. Bovendien krijgt hij een goeie review op AboutDJ, en Reind kan je best wel vertrouwen, dusja...


Nu heb ik een ontdaging voor jullie allen, of toch diegenen die er graag aan meedoen! Zoek mee naar de goedkoopste plek op het net, en daarmee bedoel ik "Waar kan ik de Reloop RMX-40 DSP op de goedkoopste manier bekomen?", en dit houdt o.a. in dat de mixer tot op een straal van 3 km in m'n buurt komt, en dat ik dus eventueel nog wel tot bij een kiala punt wil fietsen ;)

Samengevat...

Opdracht: Zoek de goedkoopste locatie (inclusief levering aan huis of kiala) op het net voor de Reloop RMX-40 DSP.
Prijs: de eer ;)


Ikzelf heb hem al aan bijzondere scherpe prijs ergens gevonden, eens zien of jullie eronder duiken. (Pas op, ik heb al heel wat uurtjes gezocht)

Who's in and who's out?

Kunlun

Legacy Member
Evsound 349 euro

Vanaf € 300 is de verzending gratis, onder de € 300 kost een verzending € 17. Alles wordt verzonden onder rembours, dwz dat u betaald wanneer het pakket wordt afgeleverd.

Mooie prijs moet ik zeggen :applause:
Op Deejayladen kost ie zelfs 379 excl.


Krijg ik nu de eer om da te vermelden in mijne sig? :unsure:

EDIT: blijkt dat prijzen op EV Sounf excl. btw zijn :sop:

|M°B|Morbuus

Legacy Member
de eer ...

Kdacht da ge uwe oude ging weggeven of verkopen aan de helft van de prijs aan degene die won :p

Addow

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
de eer ...

Kdacht da ge uwe oude ging weggeven of verkopen aan de helft van de prijs aan degene die won :p
Was ik eerst ook van plan eigenlijk, maarjah... wat als de winnaar al een schoon mengpaneelke heeft, dan is het minder prettig in feite :P


In neem het in beraad, ge kent m'n vrijgevigheid :D



Stand van zaken: ik heb EVSOUND gemaild, want volgens mij zijn dit prijzen exclusief btw, aangezien dit nergens op de site vermeld staat.

TRFluffy

Legacy Member
hm, zou ook wel nieuwe mixer willen, ma denk dak toch ga wachten op ofwel de 2de synq ofwel doorsparen voor nuo5... nauwja :)

:offtopic: natuurlijk


vanwaar die keuze eigenlijk addow?

Addow

Legacy Member
TRFluffy zei:
vanwaar die keuze eigenlijk addow?
door onder andere zijn look, zijn reputatie en de talloze excellente reviews op het net. Bovendien krijgt hij een goeie review op AboutDJ, en Reind kan je best wel vertrouwen, dusja...


Ik had eerst de Nuo3 voor ogen, maar dan kon ik best ineens doorsparen voor de Nuo5 (fantastische reviews ook). Maar... het is voor thuisgebruik en dan vind ik het een beetje overkill :D

Jaws

Legacy Member
n/o, ma wa voor belachelijke contest is dees, dat ge om advies vraagt dat begrijp ik, ma ge kunt zelf toch wel zoeken achter de goedkoopste winkel :sop:

1337mr.hanky

Legacy Member
blijkt da ge die twee dingen der nie gratis bij krijgt, ge moet minstens 500 euro bieden, hoe lame

1337mr.hanky

Legacy Member
mjah ge kunt mss nog altijd een mooi bod doen




nondedju, daar gaat mene effect:cry:

Xavez

Legacy Member
wat google voor u kan doen :p
en te denken da ik aant zoeken ben op een 566mhz :O
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan