Pols
Legacy Member
Inderdaad, zéér straf concert. Met hoge verwachtingen gegaan na die geweldige nieuwe plaat, maar ik was overweldigd. Openingsnummer, Cold Nites en bisronde waren de hoogtepunten.clercqie zei:Wat was How To Dress Well goed zeg! Wat een ervaring, nog niet veel meegemaakt. Zo'n emotie dat hij in zijn muziek kan steken, en wat een ongelofelijke stem. De acapella bisronde was zo hard genieten.
Megavriendelijke kerel trouwens, heb er achteraf nog een praatje mee kunnen slaan.![]()
Jammer dat het een vrij kort concert (uurtje) was, maar toch een dikke aanrader. Jammer dat de acapella bisronde wat werd verstoord door de DJ-set in de hal van de AB, kwam soms boven zijn stem uit.
Ik heb hem 3 jaar geleden ook gezien, geweldig om zien welke progressie hij geboekt heeft.

).




