Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pols

Legacy Member
clercqie zei:
Wat was How To Dress Well goed zeg! Wat een ervaring, nog niet veel meegemaakt. Zo'n emotie dat hij in zijn muziek kan steken, en wat een ongelofelijke stem. De acapella bisronde was zo hard genieten. :love:

Megavriendelijke kerel trouwens, heb er achteraf nog een praatje mee kunnen slaan. :)
Inderdaad, zéér straf concert. Met hoge verwachtingen gegaan na die geweldige nieuwe plaat, maar ik was overweldigd. Openingsnummer, Cold Nites en bisronde waren de hoogtepunten.

Jammer dat het een vrij kort concert (uurtje) was, maar toch een dikke aanrader. Jammer dat de acapella bisronde wat werd verstoord door de DJ-set in de hal van de AB, kwam soms boven zijn stem uit.

Ik heb hem 3 jaar geleden ook gezien, geweldig om zien welke progressie hij geboekt heeft.

clercqie

Legacy Member
Ready For The World vond ik ook een duidelijk hoogtepunt (en al de rest ook eigenlijk :p).

Was het niet het geweld van de Vaccines tijdens de bisronde? Nuja, dat was inderdaad wel jammer. Ze zouden nog iets beter kunnen isoleren daar. Het geluid in de Club was dan weer wel uitstekend.

Pols

Legacy Member
Neen, was wel degelijk door de DJ's in de hal. Miles Kane - Rearrange klonk door de boxen, daarmee dat iedereen gewoon rustig binnen bleef en er voor zorgde dat het stil bleef in de Club zelf :p

Het viel mij wel op dat de Vaccines ook al gedaan waren, moet ook een kort concert geweest zijn...

Typhon`

Legacy Member
We Are Augustines, amai bijzonder optreden :). Nog nooit zo'n "dichtbij" ervaring gehad van de duust shows die ik al gezien heb :).

memorexxx

Legacy Member
clercqie zei:
Was echt awesome, alweer! :bow:
Vollenbak he. Kvind het cool dat ze nadat ze zoveel bekender zijn geworden totaal geen allures hebben en met veel plezier staan op te treden. Alsook niet de typisch "OMG you are the best audience EVAAAAR!" toestanden.
De nieuwe nummers zijn ook cool live.
Dave Hause was ook awesome. Het was z'n geld waard! :p

edraket

Legacy Member
Eerste 20 minuten vond ik ze nogal slapjes, daarna werd het wel beter.
Ook hoor ik liever het oude materiaal :p

clercqie

Legacy Member
Dave House heb ik gemist. Nooit meer naar die timetable gekeken nadat Blood Red Shoes al was aangekondigd als support. :unsure:

Het was wel praktisch dezelde set als op Pukkelpop, maar inderdaad zeer leuk dat ze het extra halfuur gevuld hebben met echt oude nummers (Blue Jeans & White T-Shirts, Angry Johnny And The Radio! :love:). Ook een mooie opbouw van de set. Het eerste halfuur was misschien niet direct vollenbak gaan, maar de opvolging Mae, Cassanova Baby, Old White Lincoln was één van de betere concertopeners die ik al heb meegemaakt eigenlijk.

En Fallon blijft nog altijd nen zot coole pee. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan