clercqie
Legacy Member
Ik zou toch zeker eens hun plaat The Monitor beluisteren voor je ze volledig afschrijft. Maar het zal zeker niet voor iedereen zijn. De teksten blijven nochtans geniaal.syndrom zei:Vind ik maar niets precies, maar dat kan liggen aan men huidige mindset.
Huxley zei:
Die Charlatan-site trekt op niet veel, ik zou er niet op afgaan... Misschien kun je het best gewoon eens gaan vragen in het cafe zelf?
En RKTKN 1 is een behoorlijk deftig plaatje


Nu moet ik donderdag & vrijdag werken en heb ik pas de week erna verlof. 


