Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

clercqie

Legacy Member
Skyscraper zei:
Toch 'n goed idee? :)

Moest het nu nog een vraag over hun muziek zijn wel ja, ipv "Hoeveel mensen zullen tussen zondag 10 juni om 12.00u en maandag 11 juni om 12.00u dit formulier invullen en antwoord geven op de aanvullende vraag?"

Echt een retardsysteem.

sevencrowns

Legacy Member
clercqie zei:
Moest het nu nog een vraag over hun muziek zijn wel ja, ipv "Hoeveel mensen zullen tussen zondag 10 juni om 12.00u en maandag 11 juni om 12.00u dit formulier invullen en antwoord geven op de aanvullende vraag?"

Echt een retardsysteem.

Ja en ik suck echt mateloos in zo'n dingen in te schatten dus ik kan die tickets al op mijn buik schrijven vrees ik. :sop:

Skyscraper

Legacy Member
clercqie zei:
Moest het nu nog een vraag over hun muziek zijn wel ja, ipv "Hoeveel mensen zullen tussen zondag 10 juni om 12.00u en maandag 11 juni om 12.00u dit formulier invullen en antwoord geven op de aanvullende vraag?"

Echt een retardsysteem.

Wat? Is dat de vraag?
Ik leidde uit die tekst af dat 't een vraag was over portishead.

Gigantische gemiste kans, again.

Soals

Legacy Member
Portishead is echt goed.
Ooit gezien op Werchter waar ze imo niet op de main thuishoorden. De helft van het publiek stond al te wachten op Coldplay.

Stond helemaal vooraan en echt, nog nooit zo'n rare sfeer gehad tijdens een optreden. Tegelijk echt zalig maar ook redelijk creepy. Allé, ik kan het niet goed omschrijven. Zeker een aanrader!

clercqie

Legacy Member
Tzou mij niet verbazen moest een of andere pipo dat een geniaal idee vinden om de serverlast tijdens de verkoop te verminderen...

Idioten.

Utred

Legacy Member
Tzal niets worden. Niemand die dat geld er voor over heeft en kzie het nie zitten om op mijnen alleen naar daar te proberen geraken. Dringend een rijbewijs nodig.

memorexxx

Legacy Member
Aangezien dit zowat op de spam thread van het music gedeelte lijkt vraag ik het hier effe...
Iemand nog wat tips voor muziek met awesome piano stuff (daarom niet perse uitsluitend piano).
Muziek met piano's dat ik echt goed vind :
Tori Amos, Chooka Parker, Dresden Dolls/Amanda Palmer... Allemaal zowa "wacky" piano play eigenlijk... :)

Utred

Legacy Member
memorexxx zei:
Aangezien dit zowat op de spam thread van het music gedeelte lijkt vraag ik het hier effe...
Iemand nog wat tips voor muziek met awesome piano stuff (daarom niet perse uitsluitend piano).
Muziek met piano's dat ik echt goed vind :
Tori Amos, Chooka Parker, Dresden Dolls/Amanda Palmer... Allemaal zowa "wacky" piano play eigenlijk... :)
Joanna Newsom heeft prachtige pianonummers, al speelt ze meestal op harp.
Veel artiesten doen af en toe es iets op piano, dus hier is wat random shizzle.


Oei, Robert Glasper vergeten.

shiftyke zei:
Animal Collective - Trix - 10/11/12

:bow:

Waarom is alles plots in Antwerpen:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan