shiftyke
Legacy Member
Snaggit zei:
fixed that for you
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snaggit zei:
?therapy? zei:Die spelen blijkbaar op 18 mei in Antwerpen. Van 20 tot 23u en ik heb mijn laatste trein om 23u10.Straks een wat meer naar luisteren en dan de zoektocht naar volk om mee te gaan.
![]()
Hayrus zei:Ik zoek ook nog volk. Als ik ga en als we met de auto gaan kan ik u wel een lift geven anders. Lokeren ligt op de baan. 't Is samen met Motek btw.


MrM@tthijs zei:@Hayrus: Motek heerst een pak!
Snaggit zei:Waar in antwerpen?
Ik kan misschien op een maat zijn kot blijven overnachten, spijtig genoeg luistert die wel niet naar zo'n muziek :')
Zou ze ook wel eens live willen zien eigenlijk, afspraak daar met een paar van 9lives
10/03 Maybeshewill in Hasselt zien![]()
Nooit van gehoord en ook geen idee hoe je aan kaarten kunt geraken.?therapy? zei:We All Inherit the Moon - When We Finally Fall Asleep. Part II, Part III - YouTube!
Damn,Ik heb een zwak voor strijkers
ad:
ad:clercqie zei:Iedereen is gelijk zo zot van Sleigh Bell tegenwoordig, maar ik vind dat dus een rotslechte plaat...
Tijdens de examens, kan toch niet!Kid_C zei:In de categorie "Carl verkloot uw dag alweer":
De nieuwe namen voor primavera in Barcelona:
Chromatics, Cuchillo, Dominique A, Jamie XX, LFO, Linda Martini, Lorena Alvarez y su Banda Municipal, M83, Marianne Faithfull, No More Lies, Purity Ring, Sleigh Bells, A storm of Light, Ultramagnetic MC's, The Weeknd.
Rest van de lineup: http://sanmiguelprimaverasound.es/psb/images/banner-cartel.jpg
Yeah.
ad:
Kid_C zei:Ik heb de tshirt die flylo draagt momenteel aan.
Jeej.

Hayrus zei:JC Den Egelantier ofzoNooit van gehoord en ook geen idee hoe je aan kaarten kunt geraken.
UpdateKid_C zei:Ik heb de tshirt die flylo draagt momenteel aan.
Jeej.