Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snaggit

Legacy Member
?therapy? zei:
Die spelen blijkbaar op 18 mei in Antwerpen. Van 20 tot 23u en ik heb mijn laatste trein om 23u10. :woohoo: Straks een wat meer naar luisteren en dan de zoektocht naar volk om mee te gaan. :p

Hayrus zei:
Ik zoek ook nog volk. Als ik ga en als we met de auto gaan kan ik u wel een lift geven anders. Lokeren ligt op de baan. 't Is samen met Motek btw.

Waar in antwerpen?
Ik kan misschien op een maat zijn kot blijven overnachten, spijtig genoeg luistert die wel niet naar zo'n muziek :')
Zou ze ook wel eens live willen zien eigenlijk, afspraak daar met een paar van 9lives :p

10/03 Maybeshewill in Hasselt zien :love:

Torche

Legacy Member
MrM@tthijs zei:
@Hayrus: Motek heerst een pak!

Hebben voor mij afgedaan sinds ik ze enkele jaren geleden live zag en ze hun 'hit', ik weet al niet meer welk nummer, twee keer speelden. Ik wist niet wat ik hoorde.

Zoiets doet zelfs Clouseau niet.

MrM@tthijs

Legacy Member
Oei, ik heb ze enkele jaren geleden ook gezien. Toen waren ze enorm goed. Buiten hun 'hit' was alles puur post-rock.

Hayrus

Legacy Member
Snaggit zei:
Waar in antwerpen?
Ik kan misschien op een maat zijn kot blijven overnachten, spijtig genoeg luistert die wel niet naar zo'n muziek :')
Zou ze ook wel eens live willen zien eigenlijk, afspraak daar met een paar van 9lives :p

10/03 Maybeshewill in Hasselt zien :love:

JC Den Egelantier ofzo :p Nooit van gehoord en ook geen idee hoe je aan kaarten kunt geraken.

Kid_C

Legacy Member
In de categorie "Carl verkloot uw dag alweer":
De nieuwe namen voor primavera in Barcelona:

Chromatics, Cuchillo, Dominique A, Jamie XX, LFO, Linda Martini, Lorena Alvarez y su Banda Municipal, M83, Marianne Faithfull, No More Lies, Purity Ring, Sleigh Bells, A storm of Light, Ultramagnetic MC's, The Weeknd.

Rest van de lineup: http://sanmiguelprimaverasound.es/psb/images/banner-cartel.jpg

Yeah.

:sad:

clercqie

Legacy Member
Iedereen is gelijk zo zot van Sleigh Bell tegenwoordig, maar ik vind dat dus een rotslechte plaat...

Brek

Legacy Member
clercqie zei:
Iedereen is gelijk zo zot van Sleigh Bell tegenwoordig, maar ik vind dat dus een rotslechte plaat...

De eerst plaat was in ieder geval vet, de tweede nog niet geluisterd. Daar was toch al een enorme hype rond sinds de eerste iirc.

Drew

Legacy Member
Kid_C zei:
In de categorie "Carl verkloot uw dag alweer":
De nieuwe namen voor primavera in Barcelona:

Chromatics, Cuchillo, Dominique A, Jamie XX, LFO, Linda Martini, Lorena Alvarez y su Banda Municipal, M83, Marianne Faithfull, No More Lies, Purity Ring, Sleigh Bells, A storm of Light, Ultramagnetic MC's, The Weeknd.

Rest van de lineup: http://sanmiguelprimaverasound.es/psb/images/banner-cartel.jpg

Yeah.

:sad:
Tijdens de examens, kan toch niet!

I'm in my happy place

SenderT

Legacy Member
Hayrus zei:
JC Den Egelantier ofzo :p Nooit van gehoord en ook geen idee hoe je aan kaarten kunt geraken.

Voor zover ik weet is het daar altijd enkel betalen aan de inkom. Het is een vrij groot kot dus ge moet ni direct schrik hebben da het uitverkocht gaat zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan