swoon
Legacy Member
Hey,
Het is alweer even geleden...
Maar ik heb met de groep onlangs zelf nog eens 2 nummertjes opgenomen.
(Wel niet in de studio, gewoon op mijn eigen gerief... maar ben er wel tevreden over
)
Vooral "Dear Old Friend" was een b*tch om te mixen
Anyhoo...
Hier zijn ze:
Dear Old Friend - http://www.vzwstaf.be/5DBSite/5DayBoon-DearOldFriend.mp3
BitterSweet: http://www.5dayboon.be/5DayBoon-BitterSweet.mp3 (ragtime baby!
)
Laat maar horen wat jullie er van vinden.
Swoon
http://www.5DayBoon.be
*edit: natuurlijk wel best de juiste links in de post zetten .. DUH!
Het is alweer even geleden...
Maar ik heb met de groep onlangs zelf nog eens 2 nummertjes opgenomen.
(Wel niet in de studio, gewoon op mijn eigen gerief... maar ben er wel tevreden over
) Vooral "Dear Old Friend" was een b*tch om te mixen
Anyhoo...
Hier zijn ze:
Dear Old Friend - http://www.vzwstaf.be/5DBSite/5DayBoon-DearOldFriend.mp3
BitterSweet: http://www.5dayboon.be/5DayBoon-BitterSweet.mp3 (ragtime baby!
)Laat maar horen wat jullie er van vinden.
Swoon
http://www.5DayBoon.be
*edit: natuurlijk wel best de juiste links in de post zetten .. DUH!




