Xavez
Legacy Member
Next up in a series of polls on TMForum:
Platen vervoer ik HET LIEFST in een...
En liefst ook waarom posten als het kan
!
//edit: dit is dus de som vervoer + draaien he... m.a.w. als je het absoluut HAAT om platen uit een softbag te nemen stem je op hardcase of curver en andersom!
Platen vervoer ik HET LIEFST in een...
En liefst ook waarom posten als het kan
//edit: dit is dus de som vervoer + draaien he... m.a.w. als je het absoluut HAAT om platen uit een softbag te nemen stem je op hardcase of curver en andersom!




ad: 
