Archief - Platen meesleuren ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vix

Legacy Member
Yowyow everybody !

Kzit dus met een vraagske;). De tijd is gekomen dat men ook mij meer en meer begint te vragen voor feestjes. Allemaal geweldig tof :p maar hoe neem ik mijn platen nu het beste mee volgens jullie? Ik heb wel al eens mogen draaien, maar dan was dat maar voor een uurtje en kon ik het nog wel aan. Ik heb mijn vinyls thuis in een stijlvol wijnkistje staan dat net de prefecte afmetingen had :p maar dat kan ik onmogelijk meenemen naar feestjes. Ik zou zo'n flightcase kunnen kopen (meestal toch 40+ euro:eek: ) maar zijn er nog andere zaken die ik kan gebruiken?

Dank bij voorbaat :bow:

Anoniem09

Legacy Member
Zo'n curvebak die je ergens op zolder staan hebt? Zo heb ik het opgelost :)

teknite

Legacy Member
flightcase of grote platenzak kopen is wel het beste. Gemakkelijkst om te dragen en uw platen zitten relatief veilig. Kost idd wel een paar centen.

Curver bak gaat nog voor thuis, maar om dat mee te sleuren naar feestjes is da ook ni handig zelle...

Sabe

Legacy Member
mjah platen meesleuren, daar hebde toch wel wa geld voor over, om ze veilig mee overal naar toe te nemen :)

.eX3

Legacy Member
sabe koop u 2 softbags da moet volstaan (zo van dei dingen van UDG waar 80 platen inkunne)

Kunlun

Legacy Member
Of laat Magma's met wieltjes vanuit Duitsland overkomen

kosten iets van een 70-80 euro per stuk ... (Wat relatief goedkoop is)

w00p

Legacy Member
lol kheb vandaag gevraagd aan men zus of ze mij een platenzak wou naaien. :D

Ze zei nee. :(

Vix

Legacy Member
Ow sorry Xavez, sluit deze dan maar ;) , alleszinds bedankt guys !

ElemenTiM

Legacy Member
Ik werk ook met curvers.. :p
Ipv flishtcases etc geef ik m'n geld liever uit aan platen..
Nog nooit problemen gehad met curvers, dus kzou ook ni weten waarom zo'n dingen te kopen.

Desperatozz

Legacy Member
mjah elementim ... et is vooral het draag-gemak met magma/udg's ... zo ene volle curver da gaat nog net, ma als ge der zo 5 over een aardig afstandje moet verslepen ... das toch nie alles :D

en uw platen zijn minder beschermd natuurlijk in een curver :) ... EN stapelgemak ... op men kamer heb'k een magma-piramide'ke ... toch alweer wat plaats bespaard hé ...

soit

op vraag van topicstarter

gesloten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan