Archief - Pioneer DJM-400 & DJM-800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
die 400 is wel leuk & vernieuwend ... alejah, ewa minder kanalen, is tegen de nuo 2&3 denk'k

de 800 ... sjah, meer van't zelfde :p

wel beetje overpriced imho

teknite

Legacy Member
Damn, die djm800 ziet er wel heel lekker uit, alleen de prijs staat me wat minder aan :(

TRFluffy

Legacy Member
idd, veel te duur... ecler nuo 5 is nog steeds "het hoogste dak zou schieten"

GeeKer

Legacy Member
Niet enkel naar de prentjes kijken hé jongens :) De standaard is hij nog niet aangezien hij vandaag gereleased is ;)

Kunlun

Legacy Member
In USA dan el te verstaan ... In europa was de DJM 800 pas tegen april dacht k?

GeeKer

Legacy Member
Hij is nu al verkrijgbaar over heel de wereld indien je rechtstreeks besteld bij pioneer.
Eind februari ligt hij overal in de winkels.

DjProbe

Legacy Member
da gaan we snel eens gaan testen zie
en alst wa meevalt wellicht tegen maart in de verhuur :p

DjProbe

Legacy Member
GeeKer zei:
Hij is nu al verkrijgbaar over heel de wereld indien je rechtstreeks besteld bij pioneer.
Eind februari ligt hij overal in de winkels.

bij de hoofdverdelers van Pioneer iets vroeger ze :p

NinjaTune

Legacy Member
kvraag me toch af wa het nut dan nog is van met een toonarm/naald te werken? ben je dan nie beter af met een finalscratch/serato systeem? Wan in principe is het dan hetzelfde, alleen steek je er nu ne cd in.

Desperatozz

Legacy Member
computer xp zei:
Ten andere zijn dat soort cd inschuif dingen niet echt koosjer voor je cd's.

alle pioneers werken zo ... ze zijn dan ook nog es bij de besten der cd spelers ... dunno, ma dan zou'k zo'n uitspraak nie echt doen :p

et is alleen stom ALS er iet aan is ... dan zit je cd er wel in vast , schuifkes kunde nog manueel openen :)

Kyran

Legacy Member
dat ding van numark speelt effectief ook nog platen eh.
Hun cdx is een bak met een vinyl en motor en dergelijke op, maar geen toonarm, dus die speelde enkel cd's.
Prachtig gerief trouwens als je echt vinyl feel wilt om mee te scratchen.
Ik denk dat ze bij deze gewoon dachten van: waarom zetten we die toonarm er nu gewoon niet bij, dan kan je ook nog je vinyls spelen moest je willen.
Er komt trouwens ook een cdx versie met een hardeschijf in van 80 gig en mp3 compatibiliteit.

On toppic: Die Pioneers zien er wel netjes uit, maar kosten echt wel te veel voor wat ze zijn. Ecler doet het goedkoper en met betere geluid en allround kwaliteit. Als je toch het geld over hebt voor die pioneer, ga dan van de eerste keer voor een A&H xone:92
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan