kelexys
Legacy Member
Als afwisseling tussen al de electro, een piano stuk met viool. Het is niet echt puur klassiek vind ik zelf. De viool partij heb ik trouwens ingespeeld met reason 4. Het is nog een ruwe versie maar opmerkingen zijn altijd welkom. Enjoy 
YouTube - Piano

YouTube - Piano