Archief - overschakelen van Beat 4 op ... ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tamos

Legacy Member
Ik heb nu nog een JB-systems Beat 4 mengpaneeltje , maar ik zou nu graag overschakelen naar iets 'deftiger' (met misschien zelfs effectjes ?). Kdacht eraan om een bedrag van om en rond de 400 euro eraan te geven.

Maar WAT moet ik kopen? enige voorstellen, aanraders ?


Tamos

Jaws

Legacy Member
Djack zei:
Daar staat volgens mij toch ook 499 €

400 € en 499 € is volgens mij nog altijd 99 € verschil :p
geen €100 :unsure:

kdacht dat hij een budget had van €500 :p

btw, mss is de Pioneer DJM 400 iets? wel zelfde prijsklasse als Synq SMX-1

Tamos

Legacy Member
kben alle opties is aant checken... nog suggesties ? en hoeveel zou ik nog krijgen voor zo'n beat 4 ( zeer goede staat, 1 jaar oud , nooit echt verplaatst)

Desperatozz

Legacy Member
helft van aanschafprijs zou'k denken van zo ne beat 4 (et is en blijft een cheapo toestel)

en jah, mss uitkijken voor een 2de hands djm600 van pioneer ... ofwel ne nuo 2 of 3 ofzo van ecler

zo'n synq is ook niet slecht ... maar met nen nuo of djm ga je nog steeds een klasse hoger zitten :)

ik persoonlijk ben ook eerder voorstander van een 'echt' degelijke mixer ipv een redelijk degelijke mixer + redelijke effecten

Anoniem07

Legacy Member
Neem da nie reloop, heb er veel slechte ervaring mee. Neem liefst een erkend goed merk. Ge gaat daar zo content van zijn, en geen spijt van hebben. Maar dan moete nie perse het duurste pakke hé

1337mr.hanky

Legacy Member
reloop is zeker geen slechte keuze, de akiyama mxc is mss ook een optie, krijgt ook goeie reviews

DSK

Legacy Member
Akiyama MCX mss? binnen budget en kan hem zelf alleen maar aanraden
Nuo 3 is zeker en vast ook te overwegen (hangt er een beetje vanaf hoeveel kanalen je nodig hebt)

The Entity

Legacy Member
het ligt er een beetje aan hoeveel ingangen ge nodig hebt

hoe meer ingangen hoe minder degelijk merk ge meestal moet nemen
als ge genoeg hebt met 2 ingangen dan krijgt ge over het algemeen meer kwaliteit voor dat budget

Kunlun

Legacy Member
The Entity zei:
het ligt er een beetje aan hoeveel ingangen ge nodig hebt

hoe meer ingangen hoe minder degelijk merk ge meestal moet nemen
als ge genoeg hebt met 2 ingangen dan krijgt ge over het algemeen meer kwaliteit voor dat budget


Lol ...

Trekt die uitspraak wel op iets? :sop:

aXl_

Legacy Member
weiqin zei:
Lol ...

Trekt die uitspraak wel op iets? :sop:

zullen we even vertalen?

Hoe meer kanalen hoe meer de mixer van de degelijke merken zullen kosten en je zult je dan moeten richten op de mindere merken als je, je budget niet wil overschrijden.

Met een bepaald budget kan je gaan voor een klasse 2 kanaals mixer of een middelmatige 3 of 4 kanaals mixer.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
die pioneer is bom ma zoo duur voor 2 kanaaltjes + effecten :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan