Hallo , Ik speel in een beginnende punkrock groep en we zoude graag iets opnemen. We zoude da doen me de computer maar telkens we opnemen overstuurd het en is de muziek dus veel te luid voor de micro/programma.
Hoe kunnen we dit verhelpen?
Iemand die mij kan helpen?
