RippAH
Legacy Member
Ik heb de numark omni control gekocht op new-line.nl.
Hij is in 1 stuk aangekomen maar ik heb een probleem met de installatie.
Ik koppel de numark via USB rechtstreeks aan de pc (zonder hub) en er gebeurt niets, er komt geen apparaat bij apparaat beheer en bijgevolg faalt het installeren van de numark driver (time out).
Ik heb dit op 3 verschillende pc's met windows xp 32 bit geprobeerd en nergens was er een resultaat.
Een aan/uit knop is niet aanwezig op het toestel (of toch niet gevonden). Op het toestel is er een verbinding voorzien voor een externe stroomadapter, maar in de manual staat vermeld dat een gewone USB connectie al voldoet.
Gebruiken jullie een externe adapter?
En moeten er lichtjes gaan branden als je gewoon het apparaat in de USB poort steekt, of moet daarvoor de driver geïnstalleerd zijn? Als ik dit weet dan kan ik erachter komen of het apparaat defect is of niet.
Hij is in 1 stuk aangekomen maar ik heb een probleem met de installatie.
Ik koppel de numark via USB rechtstreeks aan de pc (zonder hub) en er gebeurt niets, er komt geen apparaat bij apparaat beheer en bijgevolg faalt het installeren van de numark driver (time out).
Ik heb dit op 3 verschillende pc's met windows xp 32 bit geprobeerd en nergens was er een resultaat.
Een aan/uit knop is niet aanwezig op het toestel (of toch niet gevonden). Op het toestel is er een verbinding voorzien voor een externe stroomadapter, maar in de manual staat vermeld dat een gewone USB connectie al voldoet.
Gebruiken jullie een externe adapter?
En moeten er lichtjes gaan branden als je gewoon het apparaat in de USB poort steekt, of moet daarvoor de driver geïnstalleerd zijn? Als ik dit weet dan kan ik erachter komen of het apparaat defect is of niet.