Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cygnus-ß °|X1|° zei:Heftig vette plaat net zoals het Artwork...
Met enkele verwijzingen naar dezen tiep hier...
art
TOOL
@ Pinkpop
@ Werchter
Kzal vanvoor ergens staan![]()

Cygnus-ß °|X1|° zei:TOOL
@ Pinkpop
@ Werchter
Kzal vanvoor ergens staan![]()

Gromme zei:Ik dacht altijd dat TOOL geroep-muziek was... met alle respect maar ik weet niet hoe men roepen noemt.
Ik zou eigenlijk wel eens een paar nummers willen horen van hen.


Kid_C zei:Dan bent u mooi verkeerd..
Soms "roept" de zanger wel eens, maar dat is meer om het nummer kracht bij te zetten op dat moment, vooral op de laatste plaat gaat hij niet hard ( als het al gebeurt )
Persoonlijke aanraders qua nummers:
Eulogy
Aenema
Forty Six 2
Schism
Parabol/Parabola
Jambi
10,000 Days ( Wings Part 1 & 2 )
Rosetta Stoned
Sober
Jimmy
The Grudge
...
Pfff, koop gewoon al die cd's![]()

The Patient, Lateralus, Disposition/Reflection/Triad, Pushit, No Quarter (prachtige cover), Third Eye, Vicarious, The Pot, Swamp Song, Jerk-Off, Opiate,...spectrious zei:Kid schaam u! Beetje 'Prison sex' vergeten!![]()
