Archief - Nieuwe Muse: The Resistance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vloet

Legacy Member
Jow,
Op dit forum zitten toch wel een aantal Muse liefhebbers dus wrm geen topicje :p

De tracklisting van The Resistance is al een tijdje vrijgegeven, en hij klinkt toch wel vet moet ik zeggen.

1. Uprising
2. Resistance
3. Undisclosed Desires
4. United States Of Eurasia (+Collateral Damage)
5. Guiding Light
6. Unnatural Selection
7. Mk Ultra
8. I Belong To You (+Mon Coeur S'ouvre A Ta Voix)
9. Exogenesis : Symphony Part I (Overture)
10. Exogenesis : Symphony Part Ii (Cross Pollination)
11. Exogenesis : Symphony Part Iii (Redemption)

Ik kijk vooral uit naar Exogenesis. Matt zei een hele tijd geleden al dat hij van plan was een 'Symphonic Monster' te maken ^^

Momenteel is er ook een 'treasure hunt' aan de gang en een eerste nieuw nummer is al vrijgespeeld: United States of Eurasia
(hier te beluisteren Muse — PROJECT EURASIA
of hier http://www.youtube.com/watch?v=ZKxN4JyGtoE)

Zeer Queenachtig en eigenlijk vrij grappig gezongen. Best wel OK maar ik ben nog niet overtuigd. Ik hoop in ieder geval dat The Resistance een betere plaat wordt dan Black Holes & Revelations.

de hamster

Legacy Member
ik vrees een beetje dat Bellamy overboord gaat gaan op vlak van theatraliteit.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Muse, ik sta te popelen om hun album te horen en om hen live te zien, maar ik vrees het ergste.

Muse is altijd al tikje bombastisch geweest en heeft al vaak geflirt met over the top gaan (knights of cydonia en microcuts schieten in gedachten)

bij deze resistance lijkt het echter alsof ze naar de overtreffende trap gaan, zeker als je Bellamy bezig hoort over zijn grote Symphony.

vloet

Legacy Member
straathond zei:
ik vrees een beetje dat Bellamy overboord gaat gaan op vlak van theatraliteit.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Muse, ik sta te popelen om hun album te horen en om hen live te zien, maar ik vrees het ergste.

Muse is altijd al tikje bombastisch geweest en heeft al vaak geflirt met over the top gaan (knights of cydonia en microcuts schieten in gedachten)

bij deze resistance lijkt het echter alsof ze naar de overtreffende trap gaan, zeker als je Bellamy bezig hoort over zijn grote Symphony.

Feit, daarom dat ik extra benieuwd ben naar dit album.

ytsejam

Legacy Member
Ik moet straathond volgen. Verlang om het nieuwe album te horen, maar het zal zo 1 zijn dat je begint te apprecieren na een tijdje vrees ik. US of Eurasia bevestigt het voor mij, geen "back to the showbiz-days" album:(

Gromme

Legacy Member
Ik ben extra benieuwd naar die drie laatste als ik de titels zo zie.

Anoniem04

Legacy Member
Collateral Damage staat ook op de site nu.

Dit album klinkt ook wel echt als een album waar alles vlot in doorloopt, in tegenstelling tot de vorige.

USoE gaat trouwens sowieso bombastisch zijn live tussen het volk :p

Anoniem04

Legacy Member
Gromme zei:
Welke site want die eerste werkt niet bij mij.

Ik had een alternatieve link ergens op het forum gevonden, maar het is daar zo druk dat die onmogelijk te vinden is.

Je gaat moeten wachten tot morgen waarschijnlijk, maar Collateral Damage is een deel van Nocturne Op. 9 No. 2 van Chopin.

vloet

Legacy Member
Gromme zei:
Welke site want die eerste werkt niet bij mij.

Is wsl ff overbelast fzo. Heb ook paar keer moeten proberen. Als je jezelf registreerd kan je de track downloaden.

Gromme

Legacy Member
CAN'T FIND A USER WITH THIS EMAIL ADDRESS

Damn.... net ingeschreven en ook bevestigd en nu gaat dat niet.

Anima

Legacy Member
waarom verbaasd me het niet dat gij (Vloet) hierover een topic maakt ? :s

Die treasure hunt was toch wel geniaal, vooral voor CD in NY ...
Maarja ben echt benieuwd na de cd, binnen paar weken hebben we ook Uprising ^^...

nu nog alleen 2 november he :D

de hamster

Legacy Member
Weet er al iemand wie het voorprogramma op zijn rekening neemt?

Ik heb al namen als The Noisettes en White Lies horen waaien maar vind nergens bevestiging. In elk geval, als Placebo de Silversun Pickups als support act kan meebrengen, dan kan Muse nie onderdoen :D

Anima

Legacy Member
daar is nog niks van bekend gemaakt wie support is... alleen maar wishlists van mensen ...

Humfrie

Legacy Member
Ik kijk enorm hard uit naar het sportpaleis, ik was zo depri dat ik een paar minuten te laat was voor de duurste staanplekken, maar dank God voor wachtlijsten! Vorige keer in het sportpaleis was om vingers en duimen van af te likken. Persoonlijk vind ik Black Holes & Revelations wel een sterk album niet hun beste, maar zeker geen slecht album. Ik ben ervan overtuigd dat dit album ons ook weer boeiende muziek gaat bieden :)

[Ik heb al veel praat gehoord dat MGMT het voorprogramma zou doen, als het maar niet die crappy Razorlight is van vorige keer, damn da vond ik zo hard sucken e :D]

Gromme

Legacy Member
Als Math er maar weer lekkere zalige riffkes in smijt, ben ik al content. :-)

REDNIK

Legacy Member
can't wait

wanneer is de release van dit album juist gepland?

En damn ik sta nog altijd op de wachtlijst voor het concert in november :( kwas die ticketverkoop rats vergeten en dus ne dag te laat :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan