Archief - Nieuw pioneer gear!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Progrezz

Legacy Member
Een cdj1000 met usb/hdd/flash of iets in die aard als medium. Lijkt me logisch.

.eX3

Legacy Member
mja maar dan wel een uur moeten zoeken naar de juiste track...
misschien een groter display met touchscreen?
en t geen wat progrezz zegt :)

NinjaTune

Legacy Member
Progrezz zei:
Een cdj1000 met usb/hdd/flash of iets in die aard als medium. Lijkt me logisch.

Idd, lijkt me ook logisch. Alhoewel ze iets "revolutionair" aankondigen, en dat reeds op de markt is. (numark hdx etc). Dus toch benieuwd

KingKain

Legacy Member
Iets revolutionairs verwacht ik eigenlijk niet echt. Ik gok ook op een CDJ1000-achtig iets met USB en MIDI support, a la CDJ400 maar dan wat uitgebreider en met een grotere 'pro'-feel.

Alien911

Legacy Member
of gewoon een touchscreen op zich, zonder cd-speler, maar revolutionair is dat ook nie, aangezien de jazzmutant lemur al een paar jaar door pro dj's en producers gebruikt wordt.

Als het iets revolutionair wordt, dan wordt het onbetaalbaar! eigenlijk vind ik dat de cdj 1000 en de djm 800 nu al onbetaalbaar zijn, egt way overpriced die dingen.

ChrisRiley

Legacy Member
Alien911 zei:
of gewoon een touchscreen op zich, zonder cd-speler, maar revolutionair is dat ook nie, aangezien de jazzmutant lemur al een paar jaar door pro dj's en producers gebruikt wordt.

Als het iets revolutionair wordt, dan wordt het onbetaalbaar! eigenlijk vind ik dat de cdj 1000 en de djm 800 nu al onbetaalbaar zijn, egt way overpriced die dingen.

Egt?

Progrezz

Legacy Member
Er zijn al zeker 3 dj's op deze planeet die de Lemur gebruiken om te draaien. Dat is ook logisch want heb je het prijskaartje al eens bekeken?

Op de foto's die online te vinden zijn zie je trouwens dat het geen touchscreen is.

GeeKer

Legacy Member
Dr zijn er wel meer die daar mee spele zenne. Zelfs nen belg zover ik weet. Elektrokid. :)

Progrezz

Legacy Member
Het was dan ook niet de bedoeling om dat getal zo letterlijk te nemen.

Alien911

Legacy Member
Een Lemur kost nog altijd minder dan twee cdj's ;) blijkbaar speelt Joris Voorn er ook mee, maar dat is nu wel helemaal off topic

aan de enkele tekeningen te zien wordt het dus gewoon een midi controller in de vorm van een cdj, maar zo'n tekeneningen kan iedereen maken natuurlijk!

Nu moest het een midi controller worden dan denk ik dat het digitaal draaien nog meer populair wordt. A&H en Traktor proberen ook al het digitale werk sterk ter promoten met filmpjes van Richie Hawtin en grandmastar flash, nu pioneer (als toch nog altijd de standaard in clubs) ook iets in die aard introduceert zal het snel evolueren denk ik, en ik begin nu juist weer de kriebels te krijgen met vinyl, vandaag weer paar plaatjes gekocht, die wss over een paar jaar een mooi plaatsje krijgen in de kast of mss vroeger aangezien ik volgende week achter Traktor pro naar de winkel ga...

NinjaTune

Legacy Member
Bron tekeningen?

Ik meen me trouwens te herinneren dat de teaser de indruk gaf dat het niet met een laptop te maken zou hebben, dus eerder richting speler met ingebouwde HD.

da_diablo

Legacy Member
Niets nieuws dus, pioneer zal wel weer iets uitbrengen dat al lang op de markt is, maar dan zoveel geld tegen marketing aangooien dat iedereen denkt dat zij de eerste waren.

Ik heb het niet zo voor pioneer eerlijk gezegd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan