Sapermun
Legacy Member
Hej,
Onlangs hoorde ik een liedje op de radio, en ik ben redelijk zeker dat deze tekst er inkomt:
..Nee-jouw verdriet is het mijne niet. Daar komt het toch op aan, dus-alsjeblieft(..something something), het is voorgoed gedaan.......
Ik was net te laat om mn Shazam op gsm op te starten en het liedje gewoon te taggen(superprogramma eigelijk!) en nu zitk er dus mee gekloot
gezongen door een man. Googl'en of youtub'en heeft me nog geen succes opgeleverd.
Onlangs hoorde ik een liedje op de radio, en ik ben redelijk zeker dat deze tekst er inkomt:
..Nee-jouw verdriet is het mijne niet. Daar komt het toch op aan, dus-alsjeblieft(..something something), het is voorgoed gedaan.......
Ik was net te laat om mn Shazam op gsm op te starten en het liedje gewoon te taggen(superprogramma eigelijk!) en nu zitk er dus mee gekloot

gezongen door een man. Googl'en of youtub'en heeft me nog geen succes opgeleverd.