VinX
Legacy Member
Hey kheb een tweedehands setje gekocht van twee synq's XTRM met stanton naald, nu ben ik er al een weekje mee bezig en de laatste dagen valt er af een toe een kant vant geluid weg. Enkele tips gehoord van contacten kuisen , gaat dan even goed maar dan valt het sporadisch weer weg. Ik heb al een andere versterker gebruikt maar dat bracht geen oplossing.
Iemand
Iemand
