zweebee
Legacy Member
Vermits ik deze site al jaren veel bezoek (vooral voor het moeilijkere werk) was ik verbaasd toen ik bij enkele tabs een sans-unique icoontje zag. Naderhand bleek dit bij elke tab te zijn die ik opzocht.
Blijkbaar had ik het volgende op de mainpage niet gezien
Ongelofelijk spijtig want dit was echt een fantastische site (gekoppeld aan een even fantastisch programma natuurlijk).
Iemand die hier meer van weet of hier een mening over heeft?
Blijkbaar had ik het volgende op de mainpage niet gezien
What's new ?
Providing some tabs - even made by ear - of copyrighted music is illegal. In order to respect the law, downloads have been limited to the [Composition] and [Competition] files. We are going to make our best to find a solution to offer music content without infringing copyrights.
Ongelofelijk spijtig want dit was echt een fantastische site (gekoppeld aan een even fantastisch programma natuurlijk).
Iemand die hier meer van weet of hier een mening over heeft?
.
.