Sprinkler
Legacy Member
Hmm zou je na een tijdje doof zijn & veel oefenen, "horen" met uw voelzintuig? De trillingen die ge voelt dan in j'n hoofd omzetten naar de noten.. Ik weet dat van bassen op feestjes, de frequenties vaak te laag zijn om te horen. Maar toch voegt het toe aan j'n ontvangst 


