Archief - Muziek tijdens het studeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deyoeri

Legacy Member
Als ik muziek op zet tijdens het studeren is het klassieke muziek of iets chill. Ook Bob Dylan soms. Maar de laatste tijd niets eigenlijk. Kan er dan mijn gedachten niet goed bijhouden

Xoliul

Legacy Member
Zachte, progressive Armin mixjes, zoals de laatste ASOT CD of Universal Religion 2004.
Of de lounge channel van DI.fm, altijd nice.
En ik kan beter studeren met muziek, dan wordt het niet zo vlug saai.

Blezz

Legacy Member
Valt te zien, enige vereiste is dat er geen tekst in voorkomt (dus geen rock ofzo)

Meestal edm-sets. Gaande van Paul Langley tot Tiga tot Pendulum. Afhankelijk van het vak enzo. 'k zet wel héél veel m'n solid sounds & m'n lektroluv cd's op tijdens de blok!

maxdevis

Legacy Member
uit onderzoek is gebleken dat bach een positief effect heeft tijdens studeren

Sharpside

Legacy Member
Ik luister de laatste tijd vaak cd's van Amon Tobin om te chillen.
De muziek is een beetje een mengeling van jazz met electro en sommige liedjes doen mij persoonlijk aan de jaren 60 muziek of zo denken.

boozeke

Legacy Member
ik studeer me country op dn achtergrond,das nog lekker rustig ^^

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
80's on sky.fm via iTunes.

continue, na 2 dagen ken ik zelfs de commercials vanbuiten :p

XoN`-

Legacy Member
mozart is voor wiskunde dachtk
bach weer inzichtelijk ofzo

iig kweget ni zeker, heb er ooit artikel van gelezen in psychologie magazine.
Kweet alleen dat elke componist andere werkingen gaf :)

Mechelaar

Legacy Member
Xavez zei:
En dit gaat een beetje onder de massrequest-regel gebukt.... Hmmmm...

Ik stel voor dat ge nog een beetje meer leerd en studeerd :D

da meende toch niet:)
er zijn grenzen, zeker in zo'n zin.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
ik leer alltijd op rock/metal :p soms lukt da héél goed, vooral als ik al ff bezig ben. soms ook nie, maja

Skullbasher_31

Legacy Member
meestal Kraftwerk,
als k dat een beetje gehoord ben dan is het meestal funk á la Jamiroquai

Sabe

Legacy Member
als ik studeer zet ik ne chille cd op .... zeer diepe chille minimal ... beetje deephouse, lounge ...

TRFluffy

Legacy Member
in januari zat ik met een Hardcore setje van Devon Rex op te leren.

Ook al es de soundtrack van un long dimanche de fiancailles,
venetian snares ook, al vind ik da te afleidend (te "opdringerig")

voor programmeren is solid sounds muziek wel goed imo (en ik zit in mct richting ==> is ook "leren" dan :d)

spectrious

Legacy Member
Ikzelf: instrumentale nummers van : muse, nine inch nails, Mae
Uit studies blijkt wel dat klassieke idd het beste is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan