freekydude
Legacy Member
Ik had graag een nummer dat ik speel (saxofoon) opgenomen... Nu zit het zo dat ik thuis geen deftige opnameapparatuur heb... Ik heb een headset... en da is het zowat
.
Nuja, dit trekt natuurlijk niet op veel... weet iemand van jullie hoe ik deftig kan opnemen zonder er TÉ veel aan uit te geven...
MVG, Freekydude
.Nuja, dit trekt natuurlijk niet op veel... weet iemand van jullie hoe ik deftig kan opnemen zonder er TÉ veel aan uit te geven...
MVG, Freekydude