Babs
Legacy Member
Aangezien sommige mensen kunnen zagen, start ik maar een threadje op
Er waren bepaalde mensen die het toch wel wat spijtig vonden van de meetings, omdat die steeds hetzelfde principe hebben van platenzaken te bezoeken met dj's.
Nu was eigeel (eagle) op het idee gekomen om nog eens een activiteit buiten de muziekwereld te houden (zoals het sjotte, fuifke, ...) waarin er meerdere mensen in betrokken zijn en ze toch wel actief bezig zijn.
En zo zijn we op paintballen terechtgekomen
Nu had eagle gezien dat er een nieuwe in Gent was:
http://www.paintballgent.be/
Der zijn natuurlijk enkele kleine opmerkingen.
Paintball is duur. Ge moogt rekenen op meer dan 40 euro. En ik weet dat dit voor sommige dj's onder ons niet weggelegd is
. Dus, stelt uzelf de vraag: kan ik het over mijn hart krijgen een paar plaatjes minder te kopen om es te gaan paintballen?
Ze raden het aan om met meer dan 16 personen te gaan, aangezien het terrein redelijk groot is. Er moeten dus genoeg geintresseerden zijn vooraleer het door kan gaan.
En dan ja, de datum hé! Altijd wel problemen mee.
Ik heb enkele datums geselecteerd die nog een eindje ver zijn zodat er genoeg tijd is om te plannen.
Kzou zeggen, stemt aub alleen op nen datum als ge van zins zijt om te komen, nie zomaar om gans de boel naar de klote te helpen....
De datums in de poll zijn zaterdagen.
Aja, en post is DUIDELIJK of ge wilt komen of niet, intresse hebt of niet, ... da maakt het voor de organisatie PAKKEN makkelijker!
en de bedoeling is dus paintballen, en niet zuipen...
Wij danken u.
Gelieve efkes te wachten op poll >_<
Er waren bepaalde mensen die het toch wel wat spijtig vonden van de meetings, omdat die steeds hetzelfde principe hebben van platenzaken te bezoeken met dj's.
Nu was eigeel (eagle) op het idee gekomen om nog eens een activiteit buiten de muziekwereld te houden (zoals het sjotte, fuifke, ...) waarin er meerdere mensen in betrokken zijn en ze toch wel actief bezig zijn.
En zo zijn we op paintballen terechtgekomen
Nu had eagle gezien dat er een nieuwe in Gent was:
http://www.paintballgent.be/
Der zijn natuurlijk enkele kleine opmerkingen.
Paintball is duur. Ge moogt rekenen op meer dan 40 euro. En ik weet dat dit voor sommige dj's onder ons niet weggelegd is
. Dus, stelt uzelf de vraag: kan ik het over mijn hart krijgen een paar plaatjes minder te kopen om es te gaan paintballen?Ze raden het aan om met meer dan 16 personen te gaan, aangezien het terrein redelijk groot is. Er moeten dus genoeg geintresseerden zijn vooraleer het door kan gaan.
En dan ja, de datum hé! Altijd wel problemen mee.
Ik heb enkele datums geselecteerd die nog een eindje ver zijn zodat er genoeg tijd is om te plannen.
Kzou zeggen, stemt aub alleen op nen datum als ge van zins zijt om te komen, nie zomaar om gans de boel naar de klote te helpen....
De datums in de poll zijn zaterdagen.
Aja, en post is DUIDELIJK of ge wilt komen of niet, intresse hebt of niet, ... da maakt het voor de organisatie PAKKEN makkelijker!
en de bedoeling is dus paintballen, en niet zuipen...
Wij danken u.
Gelieve efkes te wachten op poll >_<


degene die AFKOMEN tenminste...en meedoen met paintballe! (nu goe eigeel? 
