Archief - Music goes paintballin'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wanneer?


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten.

Babs

Legacy Member
Aangezien sommige mensen kunnen zagen, start ik maar een threadje op :p

Er waren bepaalde mensen die het toch wel wat spijtig vonden van de meetings, omdat die steeds hetzelfde principe hebben van platenzaken te bezoeken met dj's.
Nu was eigeel (eagle) op het idee gekomen om nog eens een activiteit buiten de muziekwereld te houden (zoals het sjotte, fuifke, ...) waarin er meerdere mensen in betrokken zijn en ze toch wel actief bezig zijn.
En zo zijn we op paintballen terechtgekomen :cool:

Nu had eagle gezien dat er een nieuwe in Gent was:
http://www.paintballgent.be/

Der zijn natuurlijk enkele kleine opmerkingen.

Paintball is duur. Ge moogt rekenen op meer dan 40 euro. En ik weet dat dit voor sommige dj's onder ons niet weggelegd is :p . Dus, stelt uzelf de vraag: kan ik het over mijn hart krijgen een paar plaatjes minder te kopen om es te gaan paintballen?

Ze raden het aan om met meer dan 16 personen te gaan, aangezien het terrein redelijk groot is. Er moeten dus genoeg geintresseerden zijn vooraleer het door kan gaan.

En dan ja, de datum hé! Altijd wel problemen mee.
Ik heb enkele datums geselecteerd die nog een eindje ver zijn zodat er genoeg tijd is om te plannen.
Kzou zeggen, stemt aub alleen op nen datum als ge van zins zijt om te komen, nie zomaar om gans de boel naar de klote te helpen....
De datums in de poll zijn zaterdagen.

Aja, en post is DUIDELIJK of ge wilt komen of niet, intresse hebt of niet, ... da maakt het voor de organisatie PAKKEN makkelijker!

en de bedoeling is dus paintballen, en niet zuipen...

Wij danken u.

Gelieve efkes te wachten op poll >_<

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik ga voor ergens in april, tijd zat dan nog om te planne en ni direct iets in het gedrang :) kan normaal gezien elke zaterdag dan

Eagle`

Legacy Member
I'm in for sure, moest just nog is kijken welke datum da past. Normaal ist ma 30 euro ma als alleman 10 euro (zelfs minder) extra betaalt kunnen we 2000 paints extra kopen, en als ge die wa zuinig verdeelt per run, kun de u echt ne ganse achternoen/dag amuzeren :) (100 paints per man da in het basis pakket zit is natuurlijk rap opgeschoten)

Real

Legacy Member
En dan hebben we alleen nog maar wat gespeeld. :p

Plus drank, plus trein, plus eventueel plaatjes. :(

Babs

Legacy Member
zageventen omg :p

iedereen die afkomt wor getrakteerd door mij, want iedereen van music forum heeft mij enorm veel geholpen met mijn keuze om te beginnen draaien, en ik ben daar zeer tevreden mee.
mijn threadje met zovele pagina's ga ik zeker niet vergeten, dus ga iedereen een dikke pint of duvel krijgen van mij ;) degene die AFKOMEN tenminste...en meedoen met paintballe! (nu goe eigeel? :p)

Eagle`

Legacy Member
Real zei:
En dan hebben we alleen nog maar wat gespeeld. :p

Plus drank, plus trein, plus eventueel plaatjes. :(


Laat u mama u boterhammekes smeren en pak drank mee, problem solved


En ffs zwijg nu toch is over u platen :doh:

TRFluffy

Legacy Member
dus eigl hoop je da er eel weinig volk komt tegelijkertijd?? :p

ferre

Legacy Member
BaBsie zei:
Nu was eigeel (eagle) op het idee gekomen om nog eens een activiteit buiten de muziekwereld te houden (zoals het sjotte, fuifke, ...) waarin er meerdere mensen in betrokken zijn en ze toch wel actief bezig zijn.
En zo zijn we op paintballen terechtgekomen :cool:


hhmmm, hier klopt iets niet :D

ferre

Legacy Member
och ...

ontopic : vin het redelijk ver om te gaan paintballen :)

thorax

Legacy Member
wa dachten jullie van een paintballmatch

dj's vs muzikanten (gitaarforum, bassisten, enzovoort)

PBO

Legacy Member
Djack zei:
Ik kom niet dus ik stem niet :)

hij moet weer eens werken ze :p

on topic: liefst na 7 april, want dan bennek op stage. (tis nogal moeilijk om ff te komen paintballen als ge ergens tussen madeira en kaap verdië zit :p)

Djack

Legacy Member
PBO zei:
hij moet weer eens werken ze :p

on topic: liefst na 7 april, want dan bennek op stage. (tis nogal moeilijk om ff te komen paintballen als ge ergens tussen madeira en kaap verdië zit :p)

Geen zin om nen dag u gezaag aan te horen ...





You know im just kidding ;)

Neen, hou mijn geld liever voor feesjes. Belangrijker en leuker :)

w00p

Legacy Member
Kzal niet gaan wss, kheb momenteel maar 30€ cash ofzo, daarmee kom ik dus tot in Gent en trug thuis met de trein, en dan in Gent ff staan stinke ofwa?

Srry, ik kan niet mee. (Het moest duidelijk zei je)

Mss met de manne van leuven een mini-meeting ofzo, das nogal snel ge-organiseerd denkik, nieveel fuss rond, gwn is vlug e caféke doen fzo en dan is de JJ records binnenwippen, dan mss een mini-kotfeestje ofzo.
Maar gaan paintballe, nee dank u.

Tis een mooi idee enal, mr nix voor de blutte mense helaas. (btw, wie zei er dat we op een MUSICforum meeting geen musicrelated stuff mogen doen, nogal controversieel, niet :p )

Babs

Legacy Member
w00p zei:
(btw, wie zei er dat we op een MUSICforum meeting geen musicrelated stuff mogen doen, nogal controversieel, niet :p )

da mag natuurlijk wel, ma als het de bedoeling niet is dan is het de bedoeling niet hé :p

de gewone meetings zijn altijd bezoekjes aan platenzaken. met de vorige meeting (in hasselt, waar ik 2 uur voor op de trein gezeten heb) was ik nog niet van plan dj te worden, en ik heb daar met mijn vingers staan draaien in de platenzaken... das nie leuk zenne! en ik wist da op voorhand, maar kben toch gekomen, om es iedereen te zien...

dermee, de activiteiten die niets met muziek te maken hebben zijn ook es interessant voor de mensen die geen platen kopen...

besides tis voor de FUN, enja tis duur, ma da moet ge er es voor over hebben vinnek!

Fredje

Legacy Member
BaBsie zei:
da mag natuurlijk wel, ma als het de bedoeling niet is dan is het de bedoeling niet hé :p

de gewone meetings zijn altijd bezoekjes aan platenzaken. met de vorige meeting (in hasselt, waar ik 2 uur voor op de trein gezeten heb) was ik nog niet van plan dj te worden, en ik heb daar met mijn vingers staan draaien in de platenzaken... das nie leuk zenne! en ik wist da op voorhand, maar kben toch gekomen, om es iedereen te zien...

dermee, de activiteiten die niets met muziek te maken hebben zijn ook es interessant voor de mensen die geen platen kopen...

besides tis voor de FUN, enja tis duur, ma da moet ge er es voor over hebben vinnek!


ma de gitariste en drummers enzo die gana gewoon allemaal tegelijk is gear teste fzo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan