Cyberkef
Legacy Member
Say whut?
Locatie
Posten van Events
Wat als jouw event niet direct verschijnt?
En het nut hiervan is... ?
Vergeet niet, dit is nog een work in progress, dus er kunnen nog zaken veranderen afhankelijk van jullie input (die hieronder mag gereplyed worden).
Eén van de ingebouwde (maar o zo over het hoofd geziene) opties in deze forumsoftware is de Calendar tool.
Aangezien deze perfect is voor het in kaart brengen van events, dachten we om hiermee eens wat te gaan experimenteren op dit toch wel actieve subforum.
Aangezien deze perfect is voor het in kaart brengen van events, dachten we om hiermee eens wat te gaan experimenteren op dit toch wel actieve subforum.
Locatie
Je vindt alles terug op de Music Events pagina.
Posten van Events
Linksonderaan kan je opties kiezen voor het posten van één- of méérdaagse events, met in de beschrijving een linkje naar de desbetreffende thread.
Let er wel op dat je zeker op het Music Event onderdeel zit en niet op het public gedeelte.
Let er wel op dat je zeker op het Music Event onderdeel zit en niet op het public gedeelte.
Wat als jouw event niet direct verschijnt?
Dan moet je nog eventjes wachten totdat één van de music moderatoren jouw event valideert.
En het nut hiervan is... ?
Hoe sneller jullie de kalender vullen, hoe sneller er een overzichtje komt van jullie events.
Onderaan het forumoverzicht staat er een overzicht van de meest recente events, en als het succesvol blijkt te zijn wil ik wel kijken om gans bovenaan (waar de recenste blogs/images/...) staan ook een eventlijstje te zetten
Onderaan het forumoverzicht staat er een overzicht van de meest recente events, en als het succesvol blijkt te zijn wil ik wel kijken om gans bovenaan (waar de recenste blogs/images/...) staan ook een eventlijstje te zetten
Vergeet niet, dit is nog een work in progress, dus er kunnen nog zaken veranderen afhankelijk van jullie input (die hieronder mag gereplyed worden).
