Heb het eindelijk eens volledig kunnen bekijken

Principe op zich is heel leuk, maar ter zou zo nog net iets meer moge zijn, iets funkier, heavier...
Doordat de focus vooral blijft op die ene gebeurtenis en dat er veeeel herhaald wordt, verliest't zowa den drive vond'k

Iets meer opzwepende muziek had ook leuk geweest.
Niettemin wel dik showke
