Archief - mp3 speler van den blokker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
jaja, 't is beter azua dan tiean of tander stoem geziever over diennen brol van oem tegst technicskes !

Tees is zwoar goe! Een goei discussje!

NinjaTune

Legacy Member
idd peecee expé oltied ma diene oem vs diene technix roemel, lang lève diene blokher gatverdamme.

cooly

Legacy Member
Weetje wuk denk?
dadjen peeceetje na de kluten is wi,
kgo het es vrogen aan min moaten we.

InFerNo

Legacy Member
die onnoewözel draajvers zen woarschoanlek wel de rede wroem dat da dink ni masjeert
gelak dat er al gezei is é, zukt ne kiejr nor die oepdeets van den ikspé
as da ni goa, dan godde mor is ne kiejr trug nor den blokker en vroaget doar ne kiejr

NinjaTune

Legacy Member
kerel joene wete wa dakik zoen conluderen vint? koopt nen aajpot!

NinjaTune

Legacy Member
!nFy zei:
die onnoewözel draajvers zen woarschoanlek wel de rede wroem dat da dink ni masjeert
gelak dat er al gezei is é, zukt ne kiejr nor die oepdeets van den ikspé
as da ni goa, dan godde mor is ne kiejr trug nor den blokker en vroaget doar ne kiejr

meestol ston die wienkels nie echt in vo under roemelproducsjes. tenzie da de servies door under zelve is gedoan. Misschien datter etwoarsen in ze boekstje stot wo datie em natoe moet wenden met enuhe probljeemen. Meestol stot er da toch zukke numérootje bie wo daje natoe KUT bellen? Kzoen da ki woagen. of lijk dak al eerder gezeit en, koopt gatverdamme nen aajpot!! das pas kwalitiet, oe dajet droait of kjeert.

TRFluffy

Legacy Member
mobenee gjen aipot, ne zen vision:m moeje kopn, mei lief e ta en das e goei dink. Kem der oar wel Sennheiser koptelefon (kleintjen eh) bijhekocht want oarkes treknop de zak. En daslecht voar uwoarn...

NinjaTune

Legacy Member
TRFluffy zei:
mobenee gjen aipot, ne zen vision:m moeje kopn, mei lief e ta en das e goei dink. Kem der oar wel Sennheiser koptelefon (kleintjen eh) bijhekocht want oarkes treknop de zak. En daslecht voar uwoarn...

ouw lief intresseert me geen fuck moat. bie dien aajpot moeje al gin nieuwe Oh!rtjes kopen, dus da zien al extra kostn da kwijgeschondn zien. We goan nie zoagen é moat.

ComputerVISTA

Legacy Member
Is da ier nog nie gedoan nieë? Miljaardegodverdomme dak er moete veuren vloeken!

Thorens

Legacy Member
LexiC zei:
ouw lief intresseert me geen fuck moat. bie dien aajpot moeje al gin nieuwe Oh!rtjes kopen, dus da zien al extra kostn da kwijgeschondn zien. We goan nie zoagen é moat.
Groewt gelaaik da't lief va de fluff eu gee reet interessiert, 't is wa e v ree lelukke scheur... :D

kueger1

Legacy Member
dees mag nu toech stillekes wel ne slotje kriegen vinnek, van al da getjank over dien diejalektn stoa me egt nie an vint, neejerlangs moe ier geklappe worre, azoe é nie anners! oftewel moejje tmor an gon scharten, verstoan swa?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan