IDD, daarom dat ikhet hier ook es poste

Maar zelfs op andere fora vindt ge "john doe" op zich met verwijzing naar 't tv programma heeeeeel zeldzaam...
Als ge nog iets vindt laat iets weten hé
En idd, is heel leuk program

Jammer wel dat 't zo laat bij ons op de buis komt, 't is al van 2001...
