Druckz
Legacy Member
Welk is voor jullie de mooiste vinylkaft?
Ik vind de Disco Kandi's altijd wel heel mooi gemaakt.
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_y/6gf-ay.jpg
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_q/8re-4q.jpg
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_w/7z9-6w.jpg
Ik vind de Disco Kandi's altijd wel heel mooi gemaakt.
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_y/6gf-ay.jpg
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_q/8re-4q.jpg
http://gfx.decks.de/decks/gfx/cover-big/front/end_w/7z9-6w.jpg
)


