Archief - Moeilijkst in te mixen plaat?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Druckz

Legacy Member
Voor mij is dat
Together - I got so much love to give (Roulé)

damn ik krijg dat ding er gewoon niet in he. :confused:

DJ BUZZE retro

Legacy Member
TRFluffy zei:
heb er zoveel ... en da's nie leuk :(

idd, zo zijn er te veel platen om er één uit te kiezen... Vooral platen die met strings beginnen zijn heel moeilijk in te mixen...

w00p

Legacy Member
hmm, toch wel jeff mills - deckard.
Nochtans kvind da heerlijk liedje, dus kgebruik het meestal als intro. :p

Binum

Legacy Member
Ik draai echt nog niet lang maar Lobotomy Inc - French Forces vind ik fucking moeilijk om in te mixen.

Prior

Legacy Member
voor mij is dat:

Quadrophonia - Quadrophonia original remix :unsure:

Druckz

Legacy Member
saidloyens zei:
unknown - wasters of the scene!

idd nog zo ene
direct in het begin lekker druk :)
op de achterkant staat een soort remix, die gaan gemakkelijker

.eX3

Legacy Member
the first rebirth (original) super snel
en ook wel paragliders - oasis
cygnusX - the orange theme

w00p

Legacy Member
Trouwens: The advent - recreations (chris liebing rmx)
Da is een heerlijk nummerke, met wat hardtek invloeden maar toch nog percussief en zacht genoeg om tussen een gewone technoset te passen, maar waarom moet die klojo van een chris liebing nu in godsnaam de percussie er zo raar indoen? :p
Das zo in de plaats van na 8 bars na 8 bars en 3 beats, en da klinkt altijd alsof da ge een foutje gemaakt hebt en dan geraakt ge in de war en faalt ge!

Wa ook een vreemde is om in te mixen is The Advent - Inn Touch omda da ipv een 4/4 beat een 4/7 ofzo is. Werkt zo nog me een loopje van 4 normale beats, maar na 7 bars is er pas een wijziging, en da kan rare effecten geven.
Dus dan maar liever simpel klinken met een snelle overgang, dan fout klinken met een langdradige overgang naar een liedje met een ander ritme...

Tr@nCe

Legacy Member
C-Quence - Endorphine (original mix)

In het begin had ik moeite met "Solar Factor - Urban Shakedown". Maar oefening baart kunst en nu lukt wel lekker.

NinjaTune

Legacy Member
Binum zei:
Ik draai echt nog niet lang maar Lobotomy Inc - French Forces vind ik fucking moeilijk om in te mixen.
als je hem op de eerste beat zet is die toch gewoon zoals elke andere plaat in te mixen?

vroeger had ik altijd problemen met 'tainted shall', ma tegenwoordig vliegt die er ook best wel goe in.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
slam - bright lights fading (death in vegas remix) is ontzettend moeilijk omda er zo'n dubbele noot int begin zit :D

akzidenz grotesk - isbjorn is ook mega mega moeilijk omwille van het rare ritme :x daarom vind ik overt algmeen echte electro (hier al meer naart minimal toe) ni zo simpel om te mixe :D

Desperatozz

Legacy Member
raar gestructureerde met intro vervuilde r&b

en jah, string intro's enzo ... :p

en eig de meeste single cd versies of fout geknipte versies uit mixen :p

maarjah ... we sleuren ons er wel door e ... en anders ... kick cue'en en cutten die handel :D

DJ BUZZE retro

Legacy Member
tunerman zei:
voor mij is dat:

Quadrophonia - Quadrophonia original remix :unsure:

ALL SYSTEMS ACTIVATED :woohoo:

alé man, dat gaat toch nog? Al zal ik niet zeggen dat het het makkelijkste lieke is om in te mixen zeker niet. Maar die "tuut"jes int begin... da maket mogelijk vind ik :-)

Project Zero

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
slam - bright lights fading (death in vegas remix) is ontzettend moeilijk omda er zo'n dubbele noot int begin zit :D
Toevallig dat je net over die plaat begint, want wou die ook vernoemen ^^
Ik vind die wel makkelijk om gelijk te leggen maar het KLINKT gewoon niet mooi als je die inmixt :)
Daarom staat ie ook als introplaat in mn nieuwe mix :p

Nog zo'n rotplaten om te mixen:
Mish Mash - Speechless, inmixen valt nog mee, maar probeer die maar ins uit te mixen zonder dat da wijf vd vocals haar bek opentrekt :oink:
Axer - 123, ook ni echt makkelijk in te mixen maar met die intro kunde wel creatieve dingen doen ;)

Desperatozz

Legacy Member
Project Zero zei:
Axer - 123, ook ni echt makkelijk in te mixen maar met die intro kunde wel creatieve dingen doen ;)

bwoa, die plaat duurt lang genoeg, intro cutten en gewoon vanaf de kick inmixen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan