Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRFluffy zei:heb er zoveel ... en da's nie leuk![]()
saidloyens zei:unknown - wasters of the scene!

Probeer de Hydroid Remix maar eens. Breaks 'n shit.Tr@nCe zei:C-Quence - Endorphine (original mix)

als je hem op de eerste beat zet is die toch gewoon zoals elke andere plaat in te mixen?Binum zei:Ik draai echt nog niet lang maar Lobotomy Inc - French Forces vind ik fucking moeilijk om in te mixen.
daarom vind ik overt algmeen echte electro (hier al meer naart minimal toe) ni zo simpel om te mixe 
tunerman zei:voor mij is dat:
Quadrophonia - Quadrophonia original remix![]()

Toevallig dat je net over die plaat begint, want wou die ook vernoemen ^^Tah_b00nz0r zei:slam - bright lights fading (death in vegas remix) is ontzettend moeilijk omda er zo'n dubbele noot int begin zit![]()



Project Zero zei:Axer - 123, ook ni echt makkelijk in te mixen maar met die intro kunde wel creatieve dingen doen![]()
