Wibren
Legacy Member
Omdat die lijst op een ramp afstevend (was in het begin nog beetje deftig):
Als jullie samen een nummer zouden afspreken om op 1 te stemmen kun je die manne van mnm ne goeien hak zette.
http://www.mnm.be/top1000/stem?KeepThis=true&TB_iframe=true&width=600
ffkes registrere ..
Als jullie samen een nummer zouden afspreken om op 1 te stemmen kun je die manne van mnm ne goeien hak zette.
http://www.mnm.be/top1000/stem?KeepThis=true&TB_iframe=true&width=600
ffkes registrere ..