X1RON
Legacy Member
MixFactor
Spijtig genoeg alleen voor de Limburgers onder ons
Iemand van hier die meedoet dit jaar?
Er gaan dus 3 mensen door naar de finale dmv online stemmen en 5 anderen worden door een jury (Ed & Kim, Goldfox,...) gekozen om door te gaan naar de finale in The Zoo (Hasselt) op 9 april.
Als ge niet Limburger/DJ zijt kunt ge wel nog altijd stemmen..
En als ge niet weet wie te kiezen moogt ge altijd mij, uw fijne forum-kennis steunen
MixFactor Contest 2009 - phill
Spijtig genoeg alleen voor de Limburgers onder ons

Iemand van hier die meedoet dit jaar?
Er gaan dus 3 mensen door naar de finale dmv online stemmen en 5 anderen worden door een jury (Ed & Kim, Goldfox,...) gekozen om door te gaan naar de finale in The Zoo (Hasselt) op 9 april.
Als ge niet Limburger/DJ zijt kunt ge wel nog altijd stemmen..
En als ge niet weet wie te kiezen moogt ge altijd mij, uw fijne forum-kennis steunen

MixFactor Contest 2009 - phill
