Archief - mixer vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SaKT

Legacy Member
yo,
ik ben compleet nieuw in da wereldje en kheb nog nooit zoiets verbonden..
maar kheb vandaag mijne mixer ontvange, gemini umx se vca,en kwou da verbinde me mijn logitech boxe ma nu heeft die ma 3 uiteinde die logtech boxe (dus zone groene,zwarte en gele) ma da geraakt ni in mijn mixer want die heeft rode en witte uitgange..wa moe ik nu doen?
tnx op voorhand :)

TRFluffy

Legacy Member
ehm...
die logitechs zijn computerboxen, dus mixer in pc, en pc aan boxen...
en van mixer nar pc is gewoon met een "rood/wit naar gewone stekker" kabel (in gewone mensentaal)
of anders een verloopstuk da ge dan kunt aansluiten aan uw boxen... (ge gaat nooit "surround" kunne maken)
is da nu te moeilijk om naar een electronica zaak te gaan en zelf ne kabel te zoeken eigl.?

SaKT

Legacy Member
TRFluffy zei:
ehm...
die logitechs zijn computerboxen, dus mixer in pc, en pc aan boxen...
en van mixer nar pc is gewoon met een "rood/wit naar gewone stekker" kabel (in gewone mensentaal)
of anders een verloopstuk da ge dan kunt aansluiten aan uw boxen... (ge gaat nooit "surround" kunne maken)
is da nu te moeilijk om naar een electronica zaak te gaan en zelf ne kabel te zoeken eigl.?
mja alsk ni weet welke drade dak nodig heb..wete er toevallig 1 zijn in sint-amandsberg?(woon er ook,maar weet er geen zijn)

TRFluffy

Legacy Member
Gent centrum heb je er genoeg hé, buske pakken en daar vinde er wel. En ik weet waarschijnlijk nog minder zijn in sint amandsberg dan u, woon ier nog ma 3 jaar eheh

Brianz

Legacy Member
In fnac in gent hebben ze het zeker zon kabeltje
greetz Davy

SaKT

Legacy Member
merci!!
kwoon hier ook nog ma 2 jaar :p

waar moe ik diene zwarte van op die foto erges aansluite?:unsure: kweet er echt niets vanaf :p

Kunlun

Legacy Member
Rood en Wit in de mixer en het zwarte in uw geluidskaart, ni?

Real

Legacy Member
SaKT zei:
merci!!
kwoon hier ook nog ma 2 jaar :p

waar moe ik diene zwarte van op die foto erges aansluite?:unsure: kweet er echt niets vanaf :p
Als ge dat rechtstreeks op uw boxen wilt aansluiten, is die kabel NIET de juiste.

Dan moet dat zwarte plugje vrouwelijk zijn ipv mannelijk. (een gaatje ipv een steeltje :p )
Dan kunt ge uw boxen daarin steken.

Maar je kan ook die zwarte plug in uw pc steken, en uw boxen op de PC aansluiten. Da's wel een omweg, maar dat lukt ook wel.

Best gaan voor de eerste optie hoor. :)
Kzal zien of ik een fotootje vind.

EDIT: ziezo http://i3.ebayimg.com/03/i/03/35/59/89_2.JPG
Die hebt ge nodig als ge uw boxen rechtstreeks op uw mixer wilt aansluiten.

SaKT

Legacy Member
merci schatjes :love: !!:bow:

mja die ene zwarte zou toch ni gaan..kheb een laptop en kheb maar zon roze en groene uitgang :)

Real

Legacy Member
Brianz zei:
vanwaar hebje die link ?
kben eigenlijk wel op zoek achter zon kabeltje

Greetz Davy & alvast bedankt
Google.

Zo'n kabel verkopen ze wel in de meeste elektrozaken hoor. Kheb het mijne daar toch ook gehaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan