Archief - Mish Mash

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DrWho

Legacy Member
Het Mish Mash seizoen zit er bijna weer op, nog 1 uitzending te gaan. Jammer wel, want dat zijn 2 fijne uren trash-radio :D

Ik hoor Gunther onlangs zeggen dat het zijn laatste uitzendingen waren en dat hij dan vervangen ging worden door ... ? Of heb ik dat misverstaan en gaat het gewoon om de laatste Mish Mash uitzendingen die hij dit seizoen doet en is hij er vanaf september weer gewoon terug?

Zou wel jammer zijn, Gunther doet dat goed en het waren geen makkelijke schoenen om op te vullen. :niceone:

Gattuso8

Legacy Member
Sinds Luc weg is, is het niveau serieus gedaald.
Ook de muziek ik minder vernieuwend, vroeger kon je er wat nieuws ontdekken maar die tijd is ook voorbij.
Zijn vraag aan Patricia vorige vrijdag of ze nog geslagen werd was wel lachen :D.

On topic: geen idee maar om heel eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden.

GS|Demogorgon

Legacy Member
VOLLEDIG niet mijne stijl van muziek, maar die kerel is wel lachen! Behoorlijk grof ook wel :D

boeffel

Legacy Member
die kerel is een vriend van mijn broer :P

en hij heeft zijn inspiratie van monster jam gehaald btw ;)

[EZ]

Legacy Member
blijve zitten, tijdens het draaien!


iemand die die site nog heeft met die sample, de toeter, en de hans teeuwen-sample?
hier ooit is gezien in een sig :p

YaMo

Legacy Member
Het interview met Flor Koninckx vorige week was wel pijnlijk grappig :p

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Sinds Luc weg is, is het volledig om zeep.

Vroeger ging het om de muziek en de droogheid van Luc. Nu staat heel den treut staat centraal, ik weet nu wel dat Flor K. gedronken heeft. Humor is weg imo, tis gewoon belachelijk geworden.

Ben blij dat Discobar G. terug is om het geheel wat op te fleuren.

Gattuso8

Legacy Member
[EZ];11808198 zei:
blijve zitten, tijdens het draaien!


iemand die die site nog heeft met die sample, de toeter, en de hans teeuwen-sample?
hier ooit is gezien in een sig :p

Echt ofwa? :lol:

welp

Legacy Member
Ik vind die gunther een arrogante zak die anderen staat uit te lachen terwijl hij zelf onder de grond zou moeten kruipen van schaamte, wat een rotshow.

Vroeger luisterde ik graag maar met de komst van die pipo... constant dat gezeik en altijd hetzelfde.

e.House

Legacy Member
geweldig programma en het enigste radioprogramma dat ik in de week wel eens luister. :bow:

Relevation

Legacy Member
Mish Mash is gewoon een zalige show:p en stubru een leuke zender

BlueSkyraider

Legacy Member
Mish Mash is nu eens het enigste programma op StuBru waar ik NIET kan naar luisteren :p
Als ik door wat overwerk later thuis kom dan Mish Mash begint is mijn vrijdagavond om zeep bij wijze van spreken :D
Muziek cava nog. Maar die grove nutteloze praat daartussen kan me echt niet bekoren...
Zet hem dan nog liever op Regi die vrijdagavond zijn ding doet op MNM :x

Voor de rest 24/24 7/7 StuBru :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan